بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

روح مقدس

تا زنده دلیم بی نیازیم به قبر

در هجرت یار مینشینیم به صبر 

خاک تن ماست تشنه ی بارانی

ای روح مقدس برسان بر ما ابر

تطهیر

از یاد جهنم تو گر میگیرم 

در محضر تو نیامده میمیرم 

از کرده و ناکرده الهی العفو 

ای پاک ترین بیا بکن تطهیرم

حاصل دسترنج دوستان

مهم نیست چی گرفتی مهم اینه که چی دادی... 

- مهم اینه که چی میخوای با خودت ببری!

- و اون چیزهایی که می خوای ببری چقدر ارزشمندند

- مهم نیست که چی گرفتی مهم اینه که چی دادی چون این قانون بزرگ زندگیه.
زندگی چیز هایی رو به ما برمیگردونه که ما به اون دادیم به عبارت بهتر زندگی مثل مزرعه میمونه همون محصولی رو که کاشتیم به ما میده
ایه ای از قران بزرگ در این رابطه میفرماید: فمن یعمل مثقال ذره خیر یره فمن مثقال ذره شر یره هرکس به اندازه ذره کوچکی خوبی کند آن را میبیند و هر کس به اندازه ی کوچکی بدی کند آن را میبیند
پس باید خیلی برای ما مهم باشه که به مزرعه زندگی با اعمال گفتار و افکارمون چی میدیم چون چیزی که از زندگی میگیریم همون نتیجه اعمال و گفتار و رفتارمونه

-.زمانی که به فردی خوبی می کنیم بیشتر از زمانی که به ما خوبی می شود لذت می بریم

همکاری

هر کی دوست داره با توجه به حال و هوای خودش مطلب زیر رو ادامه بده چند تا از دوستان این کار رو کردن اگه موافقید بسم الله .... 

شاید یه متن خوب از آب دربیاد! 

ناچارا

مهم نیست چی گرفتی مهم اینه که چی دادی! 

از سر مجبوری اینو نوشتم چیزی نداشتم برا به روز کردن  

چیز بدی هم نیست ها!

کدومش؟

خوشحال باشیم یا به فکر؟؟؟؟ 

اگه آقا این جمعه (ایشالله) ظهور کنن آمادگیشو داریم؟؟

مبارک

 

میلاد پر برکت حضرت علی اکبر مبارک 

  

 

نمیگم روز جوان مبارک آخه بعضی از جوونا از صد تا پیر هم بدترن ! 

روز جوون دلا مبارک  

حالا می‌خواد ۱۷ساله باشه می‌خواد ۱۰۰ ساله!

مرسی آقا جون

آخ جون آخ جون  

بالاخره امام رضا طلبید فردا صبح داریم میریم پا بوس آقا اگه خوبی بدی ای دیدید ببخشید  

برای همتون دعا می‌کنم

زندگی

زندگی همینه ، اومدن و رفتن. ا.مدنی که با شادی همراهه و رفتنی که با غم !
راستی واقعا همین طوره ؟ همه وقتی میان شادن و وقتی میرن غمگین ؟ هیچ کس از دل اون یکی خبر نداره
وقتی خدا یه بچرو از پیش خودش می فرسته اینجا، این ماییم که می خندیم و اون بچه که غمگینه! دلتنگی می کنه ، دلش نمی خواد از آغوش خدا دور شه .
اما وقتی میره ، همه عذا می گیرن ولی اون بچس که شاد و خوشحاله و می خنده ، آخه داره بر می گرده تو آغوش خدا کجا از اون جا بهتر؟
کاشکی ما هم این طوری باشیم ، وقتی میایم ناراحت و وقتی میریم شاد .
خدایا هیشکی از دل مامان بزرگ من خبر نداره اما من فکر می کنم که خیلی خوشبخت بود فکر می کنم وقتی داشت می رفت خیلی خوشحال بود ، آخه داشت از این خرابه می رفت یه جای خوب !
خدایا خودت کمکش کن ، تنهاش نذار
زندگی خیلی کوتاهه، از اذان تا نماز
آخه وقتی به دنیا مییایم تو گوشمون اذان می گن و وقتی می میریم برامون نماز می خونن ، خدایا کمکمون کن که این فرصت کم رو به نحو احسنت پشت سر بذاریم
بیاید دل امواتمون  را شاد کنیم ، خیلی آسون 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ای مهربا نی بی منت!

ما را آنچنان نگران خودت کن که هیچ جاذبه و دغدغه‌ای نگاهمان را از تو نگیرد . 

 کور باد چشمی که تو را نگران خویش نمی‌بیند.