بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

فک کنم ورشوردم*!

از من یکی بعید نیست... 

از منی که ترمز قطار میکشم و برای شادی دل کودک درونم برا خودم ازون پنگوئنا که سر میخورن میخرم و  

واسه درسی که ۵۴۰دقیقه جای غیبت داره مازاد میخورم  

هیچی بعید نیست... 

از من یکی بعید نیست... 

منی که خبر سریمو فقط به یه نفر میگم و بعد از در و دیوار میشنوم همون خبر سریمو ...

یا حتی منی که یه هفته مونده به امتحانات تازه قراره بفهمم سر کلاس روش تحقیق راجبه چی حرف زدیم و باید تا دو ماه دیگه پورپوزال ارائه بدیم اونوخ من الان تازه هنوز نمیدونم موضوعم چی چی قراره باشه هیچی بعید نیست... 

از من که همین الانه الان گوشیمو میذارم تو جیبم و فورا دنبالش میگردم و کلی نذر و نیاز میکنم و به خودم قول میدم که دیگه ایندفه عکساشو پاک کنم و بعد نیم ساعت از تو جیبم پیداش میکنم هیچی بعید نیست ...  

خلاصه اینو می خوام بگم که با این تواصیف(!)اصلا بعید نیست که بتونم با وجود چنین اتفاقات بزرگی که در حال رخدادنه خیلی خوب از پس امتحانام بر بیام... 

مگه نه؟! 

پ.ن:*یه اصطلاح طبسیه فعلا دنبال معنیش نگردین!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

به نظر من که ورنشوردی بله شورشو به هم ورکردی
شایدم ریزولیشنشو سیو از نکرده باشی حتا.
به هر حال از قالپاتاقش نمیتونه باشه

شاهین جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
موقع امتخانات از بس فکر و حواستان به امتحانات است بعید نیست موارد متفرقه ( موبایل کجا قرار دارد و ...) فراموش شود.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد