بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

ای مهربا نی بی منت!

ما را آنچنان نگران خودت کن که هیچ جاذبه و دغدغه‌ای نگاهمان را از تو نگیرد . 

 کور باد چشمی که تو را نگران خویش نمی‌بیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://2meh.blogsky.com

سلام خانم/آقای هد هد
مطالب زیبا و با محتوایی دارید
خوشحال میشم که با شما تبادل لینک داشته باشم
اگه تمایل به تبادل لینک دارید به من خبر بدید
خوشحال میشم بیشتر با هم در تبادل نظر باشیم
با تشکر

نویذ سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

تبسم جان _هدهد_ راست میگی ُ‌کوتاهی از من بود لطفا ببخشید سعی می کنم بیام همیشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد