بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

مرسی آقا جون

آخ جون آخ جون  

بالاخره امام رضا طلبید فردا صبح داریم میریم پا بوس آقا اگه خوبی بدی ای دیدید ببخشید  

برای همتون دعا می‌کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

قبول باشه ، من که همیشه کنار امام رضام اینقدر کم لطفم که کم میرم . قبول باشه ، آرامشی که بدست میاری رو با هیچی عوض نکن

به به پس رقیب ما مشهدی بوده خبر نداشتیم هر دفعه رفتی حرم نایب الزیاره باش

سعید شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز. من اولین باری است که به وب شما سر می زنم. من هم تمام نوشته هاتون روخوندم خیلی قشنگ بودن. وب بامزه ای داری . آدم روحیش شاد میشه.خوشحال می شم به وب من هم سری بزنی .مرسی

یاس دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

به به به
قدومتان مبارک!!!

ارش دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام من ارش هستم میخوام بگم اپت خیلی خوب بود حرف نداشت جو نگیرت بدرد نمیخورد پرو نشو
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد