بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

شرمنده!

بسم الله

سلام ... میدونم بی معرفت تر از من پیدا نمیشه میدونی چند وقته سراغت نیومدم؟ البته تو که خوب میدونی این منم که باید بدونم بدونم که چقدر بد قولم آخه چرا؟ این دفعه درسته که دیر اومدم ولی یه گله ی کوچولو دارم

آخه بابا جان این شیطون بد جوری بزرگه خیلی قدرت داره چی جوری از پسش بر بیام؟! نمیشه که چند وقتیه که هر چی میگه میگم چشم !

چرا؟ مگه قرار نبود فقط به تو بگم چشم؟

چرا این قدر ضعیفم ؟ خدایا من خیلی دوست دارم درسته دوست دارم خیلی تکراریه ولی به خاطر اینه که طرز استفادشو نمیدونیم به هر کی از راه برسه و یه لبخندی بزنه میگیم دوست دارم ولی این کلمه خیلی مقدس تره نه؟ما این همه لبخند های قشنگتو میبینیم ولی انگار نه انگار چرا ؟من که سعی میکنم به هر کسی نگم دوست دارم میخوام این جمله رو برا خودم نگه دارم فقط بدمش به تو آخه بزرگ تر از تو پیدا نکردم لبخند زیبا تر از تو هم پیدا نکردم

ولی!ممکنه به بعضی از بنده هات که واقعا لیاقتشو دارن بگم که دوسشون دارم مثه مامان بابام خواهرم و اون یکی رو خودت میدونی ( خانم جونم)!!!!!

ولی بدون هیچ کدوم از اون دوست دارم ها به غلظت مال تو نیست آخه تو تا ابد هستی پس دوست دارمت هم تا ابد هست

خدایا خیلی خیلی خیلی دوست دارم

ای کاش تو این حرفام ریا و دروغ نباشه!