بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تیمم

در خلوت خود تورا تجسم کردم

        از بوی نسیم تو تیمم کردم

رفتم به نماز عشق و محراب حضور

        آشفتگی همیشه را گم کردم 

 ع.ف

روزت مبارک ای تمام هستی‌ام

 

مادرم روزت مبارک....

ای دریغا...

ای دریغا که همه مزرعه ی دلها را

علف هرزه ی کین پوشانده ست

و همه مردم شهر

     بانگ برداشته اند

         که چرا سیمان نیست

و کسی فکر نکرد

       که چرا ایمان نیست

و زمانی شده است

   که به غیر از انسان

           هیچ چیز ارزان نیست

واااا!!!!!!!!

حالا اگه من به روز نکنم شما نباید بیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه سوال!

اگه یه همراه دقیقا موقعی که بهش نیاز داری تنهات بذاره چی‌کار میکنی؟

کی خدارو شناخته؟

 کی خدارو شناخته ؟   

من که دارم قاطی میکنم آخه خیلی مهربونه  

خیلی بده تا وقتی که تو یه کاری موفق میشیم تازه یادمون می‌افته که خدا کمکمون کرده ولی موقع شکست نمیگیم که بازم خدا کمکمون کرده و حتما صلاحی بوده مگه نه؟