بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خدایا شکرت

آزاد شدم من/ آزااااد شدم من/ آزاد شدم من/ آزاااااااد شدم من  /

از شر همه ی امتحانا  /

از بدبختی و شب بیداری ها  /

آزاااد شدم من/ آزااااد شدم من /

دیگه لازم نیست شب تا ۴ و صبح از ۵ بیدار شم / 

آزااااد شدم من/  

 

یوهااهههااااااااااااااااااهاهاهاهاهاهه 

از خوشی نمیدونم چیکار کنم؟ 

فقط میتونم قالبمو عوض کنم

دوره ی درس خوندن سر اومد

گند دارم میزنم امتحانامو 

به معنا واقعی  

میخوای قبول کن می خوای نکن 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدا نگذره ازتون

خدا از طراحای سوال فلسفه منطق امسال نگذره که منی که همیشه شاگرد اول مدرسه ام مجبورم تک ماده بزنم! 

مدیرمون وقتی شنید خندش گرفت فکر کرد شوخی میکنم.... 

طفلی شاگرد اولش این باشه ....بقیه چی؟؟؟ 

 نمیدونی چقدر فحششون دادم که آبرومو بردن اما..... 

حالا که جوابا اومده دیدم نه.... ۱۶ میشم 

حالا که چی ؟۱۶خیلی خوبه واسه منی که منطقو حفظم؟؟؟؟ 

عوضی  ها آخه از منطق جا خالی سوال میدن یا حل کردنی؟؟؟ 

دوتا سوال حل کردنی نداشت دلم خوش باشه  

یه کلمه هایی به کار برده که اصلا نمیدونم معنیش چیه؟؟؟ 

اه الهی آب خوش از گلوشون پایین نره 

عجب معدلی بگیرم این سال آخری........