بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

زندگی

زندگی همینه ، اومدن و رفتن. ا.مدنی که با شادی همراهه و رفتنی که با غم !
راستی واقعا همین طوره ؟ همه وقتی میان شادن و وقتی میرن غمگین ؟ هیچ کس از دل اون یکی خبر نداره
وقتی خدا یه بچرو از پیش خودش می فرسته اینجا، این ماییم که می خندیم و اون بچه که غمگینه! دلتنگی می کنه ، دلش نمی خواد از آغوش خدا دور شه .
اما وقتی میره ، همه عذا می گیرن ولی اون بچس که شاد و خوشحاله و می خنده ، آخه داره بر می گرده تو آغوش خدا کجا از اون جا بهتر؟
کاشکی ما هم این طوری باشیم ، وقتی میایم ناراحت و وقتی میریم شاد .
خدایا هیشکی از دل مامان بزرگ من خبر نداره اما من فکر می کنم که خیلی خوشبخت بود فکر می کنم وقتی داشت می رفت خیلی خوشحال بود ، آخه داشت از این خرابه می رفت یه جای خوب !
خدایا خودت کمکش کن ، تنهاش نذار
زندگی خیلی کوتاهه، از اذان تا نماز
آخه وقتی به دنیا مییایم تو گوشمون اذان می گن و وقتی می میریم برامون نماز می خونن ، خدایا کمکمون کن که این فرصت کم رو به نحو احسنت پشت سر بذاریم
بیاید دل امواتمون  را شاد کنیم ، خیلی آسون 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته عشق دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

اینجا خیلی قشنگه
می تونم قالب وبلاگت رو بگذارم توی وبم؟؟؟
هر وقت رفتی پیش مامانی ات بگو برامون دعا کنه
امیدوارم توی بهترین مکانها به آرامش ابدی دست پیدا کنه

یاس دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

بابا این که اندش بود!

نوید سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام تبسم جان ( هد هد یا تبسم؟ چی صدات کنم دوست خوبم)
دلم میگیره اینجوری مینویسی ، البته من خودم دست کمی از تو ندارم ولی خوب کار قشنگی بود شادی روح امواتمون .... همیشه همینجوریه می دونی همیشه ارزو دارم موقعی که میخوام برم کسی غصه نخوره و خودم هم ناراحت نباشم .

دغدغه سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
متن زیبا و تامل برانگیزی بود.
امیدوارم خداوند همه‌ی اموات را ( ببخشید! همه ی آن‌هایی که به دیار باقی شتافته‌اند و در جوار رحمت حق آرمیده‌اند) را رحمت کند.

مرسی که اموات رو اموات به حساب نمییاری

بی حوصله چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://daftarchekhaterat.blogfa.com

نایب الزیاره باش
التماس دعا
منم ان شا الله ۱۰ روز دیگه مشرف میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد