بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

روح مقدس

تا زنده دلیم بی نیازیم به قبر

در هجرت یار مینشینیم به صبر 

خاک تن ماست تشنه ی بارانی

ای روح مقدس برسان بر ما ابر

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام.من برگشتم اونم با کوله باری از معنویات!!!(چون میخوام ریا نشه دیگه ادامه نمیدم!!)
من آنفولانزای خوکی بگیرم؟!!!انگار هنوز منو نشناختی!! من که اونجا بود همه خوکا!!!فرار کرده بودن چون ممکن بود آنفولانزای مملی(خودمو میگما)بگیرن.
من که دعا کردم شومو هم منو دعا کن.
ممنون به خاطر حضورت و تشکر به خاطر لینک.منم لینکت کردم.
راستی وبلاگ جالبی داری.امیدوارم که در آینده نیز بهتر بشی.
آغاز ماه مبارک رمضانم رو تبریک میگم.
بازم بهم سر بزنی خوشحال میشم.فعلا شب خوش.

سلام
قدومت گلبارون
خوش اومدی

شاهین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
خداوندا دوستانی دارم که شایسته احترامند و یادشان مایه آرامش ، آنان در میان خلق معدن خیرند و دارنده پاکترین خصوصیات ، خداوندا آنان را در این ماه مبارک اکرام کن و بر صفات نیک آنان بیفزای و سلامتشان دار. آمین یارب العالمین .
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد.
التماس دعا

محمدرضا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام شب بخیر.
درسته اسمتونو نیاوردم ولی دعا کردم هر کی که تو وبم نظر گذاشته خدا هر چی میخواد بهش بده!!
من دیگه نیام وبت فکر کنم بهتره آخه میترسم از ذوق زیادی یهو از دست بری!!!!!شوخی کردم به دل نگیر حتما میام آخه افتخاریه برا من.
دعامون کن توی این ماه خدا.فعلا شب خوش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد