بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

باورت کردم!

سلام

اصلا باورم نمیشه واقعا قدرتتو لمس کردم

اون کسی نبود که بشه به این زودی از دل بیرونش کرد ولی با کمک تو ....

خیلی خوشحالم چون الان دیگه اون رو هم مثل بقیه دوست دارم پس عشق و محبت بزرگه میمونه مال خودم و خودت!!!

راستی ها این که میگن از تو به یک اشاره از من به سر دویدن راسته

بابا من فقط گفتم کمکم کن بیرونش کنم اونم همین جوری آبکی ولی... تو چی کار کردی

نمیدونم واقعا به اونایی که یه وقت هایی نا امید میشن چی باید گفت ( از جمله خودم)

میگم ها حوصلت سر نمیره؟ حرصت در نمیاد از این که ما آدما این همه بی توجهیم این همه قدر نشناس؟؟هر چند تو اون قدر بزرگی که.....

بی خیال ،بگذریم حالا چی کار کنیم ؟؟ چی جوری هر روز مصمم تر از دیروز باشم؟(تو عشق به تو) فکر کنم خودم بدونم

از شنبه..... نه نه از همین الان شروع میکنم می خوام کفر شیطونو در بیارم همون جوری که بعضی وقت ها کفر زهرا رو در میارم ، حتی بیشتر !

کمکم کن !     خیلی حال میده وقتی حس میکنم الان شیطون اون گوشه واستاده و دندوناشو از حرص به هم فشار میده وقتی که میبینه من دارم بهت نزدیک میشم 

خدایا کمکم کن این شادی رو با هم سهیم شیم


اولین مرحله

خدایا 

کمکم کن بیرونش کنم 

می خوام خالی بشم از هرچی که هست

می خوام پر بشم از تو!

باز برگشتم!

می خوام بنویسم!

مثل اون وقت ها، وقت هایی که یه گوشه خلوت میکردم و تک و تنها تو سکوت مینوشتم، برای تو فقط فقط!

دوست دارم دوباره برات نامه بنویسم و جواب نامه ها مو بگیرم 

نمیدونی چقدر شیرینه وقتی که پستچی دلم خبر از نامه های تو میاره!!

به حرفام گوش کن ،

دوباره بهم جواب بده

این بار هم میخوام با تو باشم...

کمکم کن!!!

غول دلخوری

نازنین!

قسم به دوستی

قفل دلخوری بدون حرف و گفتگو

وا نمیشود

پاک و کوچک است قلب تو

غول قهر و دلخوری

در دل تو جا نمیشود

خوب من!

بس کن این سکوت بی نتیجه را

فرصتی بده برای گفتگو

دست کم به من که میرسی

ناسزا بگو