بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

حاصل دسترنج دوستان

مهم نیست چی گرفتی مهم اینه که چی دادی... 

- مهم اینه که چی میخوای با خودت ببری!

- و اون چیزهایی که می خوای ببری چقدر ارزشمندند

- مهم نیست که چی گرفتی مهم اینه که چی دادی چون این قانون بزرگ زندگیه.
زندگی چیز هایی رو به ما برمیگردونه که ما به اون دادیم به عبارت بهتر زندگی مثل مزرعه میمونه همون محصولی رو که کاشتیم به ما میده
ایه ای از قران بزرگ در این رابطه میفرماید: فمن یعمل مثقال ذره خیر یره فمن مثقال ذره شر یره هرکس به اندازه ذره کوچکی خوبی کند آن را میبیند و هر کس به اندازه ی کوچکی بدی کند آن را میبیند
پس باید خیلی برای ما مهم باشه که به مزرعه زندگی با اعمال گفتار و افکارمون چی میدیم چون چیزی که از زندگی میگیریم همون نتیجه اعمال و گفتار و رفتارمونه

-.زمانی که به فردی خوبی می کنیم بیشتر از زمانی که به ما خوبی می شود لذت می بریم

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ق.ظ

سلام هد هد
چه وبلاگ آروم و قشنگی داری .حتما بهت سر میزنم

سعید شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام تبسم جون.
خیلییییییییییی قشنگ بود من موافقم عزیز.

من آپم زودی بیا خوشحال می شم.

قدرتمند و پیروز باشی عزیزم.

نوید یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

تبسم جان اینو واقعا و از ته دل باور دارم که هرکاری و هر رفتاری که می کنیم تو همین دنیا هم یک قسمتی از نتیجش رو میبینیم ... و این همون قانون جهانه که تو هم اشاره کردی . همون راز !

دغدغه دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
مطلب جالبی شد
دست همه درد نکنه!
فکر می کنم تجربه ی جالب باشه یه نوع مشاعره منتها به صورت نثر !

راستی این آدرس هم برو یه سر بزن
برو دیگه
برو دیگه
برو دیگه....
http://nooronar.com/besmellah/

سهیلا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام
تبسم گلم هر روز دارم میام تو وبلاگت میبینم باز همون نوشته های قبلی . زود آپ تو گریتش کن

سهیلا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ق.ظ

سلام دوباره ببخش که هی مزاحم میشم. راستی میتونی سایت اهدا رو لینک کنی؟
/www.ehda.ir/

سعید سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام تبسم جون.
من آپدیت کردم عزیز ممنون میشم سری بزنی و نظرت روبگی .
قدرتمند و پیروز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد