بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

عروسک گردون من!

اون روزی که با دستای خودم یه عروسک چوبی درست کردم ،یه حس دیگه داشتم ،حس می کردم این عروسک فقط وفقط مال خودمه ،صاحبشم ،مالکشم،خالقشم ! 

حواسم بود دست هر کسی ندمش ، مواظبش باشم تا کسی چپ بهش نگاه نکنه اما این مراقبت کجا و مراقبت تو کجا؟؟؟ 

تویی که کل جهان رو با دستای خودت ساختی همون روزی که حس تازه ای داشتی !  

تو هم دلت نمی خواد عروسکات خراب بشن مواظبشونی نمی ذاری کسی بهشون چپ نگاه کنه ، چون مال خودتن صاحبشونی، مالکشونی ، خالقشونی  

ای خدا تو یه روزی همه ی ما رو با دستای مهر خودت خلق کردی و به هر کدوم جا و مکان دادی ،همه ی ما صاحب داریم ، جا و مکان داریم پس چرا بعضی وقتا احساس تنهایی و غربت می کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

وایییییییییی

یعنی ها واقعا برای خودم متاسفم یعنی واقعا هیشکی هیچ نظری نداره که دلم خوش باشه !!!

خدایا!

غربت و تنهایی صفت خاص مردان توست. ما را جوهر مردانگی عنایت کن تا غربت و تنهایی این جهان را تاب بیاوریم

ای مخاطب شکوه‌های پنهان!

تو اگر نباشی به که می‌توان گفت حرف‌هایی را که به هیچ کس نمی‌توان گفت؟؟؟!!!

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

 

بابای گلم روزت مبارک

آخیش

آخیش!  

 ا ینترنتم درست شد از این به بعد زود زود به روز می کنم قول میدم!