بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

واااا!!!!!!!!

حالا اگه من به روز نکنم شما نباید بیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
saber شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارین. من می خوام با شما تبادل لینک کنم. اگه ممکنه توی وبلاگ من بیاین تو وبلاگم و یه نظر بدین تا شما رو لینک کنم. در ضمن پیچ رنک وبلاگم 2 هست.

سلام خیلی ممنون ولی آدرس وبتو یادت رفته من کجا بیام؟؟؟

دغدغه یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ

سلاااااااااام
ببخشید اگه دیر اومدم خیلی درگیر مسایل روزم.
موفق باشی

فرشته سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

گیرم ما نیومدیم، تو نباید یه سراغی از ما بگیری؟

ما دورادور احوالتون رو میپرسیم شما کم لطفید (البته یه کم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد