بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

روزت مبارک ای تمام هستی‌ام

 

مادرم روزت مبارک....

نظرات 4 + ارسال نظر
دغدغه دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام
روز مادر رو منم از اینجا به همه‌ی مادران خوب مخصوصاْ مادر تو تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک می‌گم.
امیدوارم قدر مادر رو بدونیم.
انشاالله.
راستی مثل اینکه تصویری که گذاشتی ایراد داره چون من اونو نمی‌بینم.!!!

یاس جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

نیس عکسه تو وا میشه!

rabiolanam شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.rabiolanam.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدید منت گذاشتین
من رو لطفا با نام بهترین دوست عالم لینک کنید
منم بعد امتحانات دانشگاه که اومدم ایشاللا جبران می کنم باز هم سپاس بیشمار

شاهین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
ببخشید دیر آمدم
خداوند در سوره لقمان می فرماید« ووصینا الانسان .... » و ما سفارش کردیم به انسان که به والدین خود نیکی کند مادرش حمل کرده او را به مدت دو سال ...
شما استاد هستید به همین علت فقط به موضوع اشاره کردم
مسابقه را فراموش نکنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد