بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

...

وقتی هیچ چیز نتونی بگی... 

                                      سخته... 

                                                 کارای خدا سخته... 

ان مع العسر یسرا 

با هر سختی آسونیه  

ینی قراره سختی باشه... اصل به سختیه ... 

حالا کنارشم آسونی چاشنی میکنن برات...

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

کدام سختی کدام آسانی
فرق بین عذاب و سختی چیست تو چه میدانی در عذابی یا سختی و آن آسانی در کنارش توهم یا واقعیت.
ما مجبوریم برای عکس العمل های طبیعت نسبت به ما دنبال دلیل بگردیم
نکنه هنوز آن سختی هنوز نیامده باشد من به تو میگویم ببین چه کردی این قدر با اطمینان صحبت میکنی و زندگی را شیرین میبینی
ببین این اطمینان از خود، غرور است یا ایمان؟!!

چه عذاب باشه چه سختی
جفتش از سمته خداست...
آخرش خیرش برای بنده ست
اگه عذابه برای پاک شدن از گناهاست و اگه سختی برای رشد کردن
نگاهم به خدا اینه
فقط همین...

پارسا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

آفرین به این میگن جواب دندان شکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد