بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

دلم هوایتان را دارد

آقای من! 

شنیده بودم از غم غربتتان...از جفای مردم که تا حاجتی دارند یاد شما میکنند... 

دلم سخت گرفته بود که من هم از همان دسته ام... 

که من هم هنوز درک نکردم مولای زمانم را...  

یادتان هست...

عهد کردم با خودم و شما... 

عهد کردم که جز فرجتان چیزی نخواهم... 

عهد کردم که خالص ظهورتان را بخواهم و دیگر هیچ... 

با تمام وجود اطمینان داشتم که برایم دعا خواهید کرد... 

مگر میشود شمایی که بی هیچ توقع تا اینجای زندگی ام همراهیم کرده اید... 

ببینید دعاهای دست و پا شکسته ی مرا و ویژه تر دعایم نکنید... 

نه این رسم پدر و فرزندی نیست... 

خودتان گفتید: 

فرزند هرچه کند را به پای پدرش مینویسند... 

خودتان گفتید تا به صبح اشک میریزید برای گناهان ما... 

خودتان گفتید صبح به صبح پای پرونده ی اعمالمان را امضا میکنید...  

پس حضور دارید در لحظه لحظه هایم

پدر من... 

فرزند لایق بودن سخت است اما میخواهم که دل آشفته باشم... 

دل آشفته ی شما... 

دعایم کنید نفروشم بازار دلم را به این دنیای دنی... 

 

غروب جمعه است و باز نیامدی... 

منتظر نشستی و ما نیامدیم... 

غروب جمعه است 

دلم هوایتان را دارد... 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

غروب جمعه است و باز نیامدی...

منتظر نشستی و ما نیامدیم...

غروب جمعه است

دلم هوایتان را دارد...

سلام...
چه قدر قشنگ

اللهم عجل لولیک الفرج.
راستی رسیدن به خیر.خسته نباشی چهادگر

سلام
ممنون...سلامت باشید...

فاطمه سادات جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://sahebegharib.blogsky.com

اندکی صبر...سحر نزدیک است...

انشاالله

محمدرضا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

چهادگر همون جهادگره ینی؟

اگر از لحاظ ت مدوره!!!منظورتونه میتونم بگم اینجا ایران است و صفاتی که به خانم ها دلالت میکند نیازی به ت مدوره!!!! ندارد....!!!!
اگر هم منظور ج است که به دلیل انحراف انگشت به سمت راست به چ تبدیل شده جای نگرانی نیست پیش می آید...!!

مژگان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلام مینای بهشت
رسیدن به خیر خانوم
خوبی؟ خوشی؟
تمام طول هفته را
منتظر تو بوده ام
دوبهر صبح
ظهر
نه غروب شد
تو نیامدی...
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خانومی
سلامت باشی...

فاطمه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

اللهم عجل لولیک الفرج...


+قبول باشه نیتت برای اردوی جهادی

محمدرضا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

صدای گریه می‏آید! … صدای ضجه فرشتگان!
بقیع، امشب دوباره، در خاک تو خورشیدی خواهد دمید و ستاره ‏ای به آسمان خواهد شتافت!
سلام.
شهادت امام جعفرصادق علیه السلام تسلیت باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد