بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

شکر عملی

خدایا ! 

چقدر از ته دل میشه گفت شکر...چقدر باید شکر کرد واسه محبتات... 

چقدر خوبه نتیجه ی کارت لبخند رضایت باشه و دعای خیر... 

خدایا لایقمون کن...

نظرات 3 + ارسال نظر
جمعی از انجمن اسکان سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

وای خدایا شکرت
خدایا به ما همه ی چیزای خوب بده
من و قلب کوچکم دوس داریم در آسمان صاف و آبی پرواز کنیم...
و دعا کنیم که ما الخ...

یا خوده خودشی یا آقاشون!
مگه نه؟!
الهی آمین

جمعی از انجمن اسکان سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ

و همه ی فرزندان سرزمین سبزمان بخواهیم تا مارا یاری کنند
تا همه از الخ لذت ببریم.
بنیاد بیماران شب زنده دار
شعبه اسکان

پروردگارا!

جمعی از انجمن اسکان سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

جفتش نمیشه؟؟

چرا که نمیشه!؟
خیلیم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد