بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

حسرت

سحر... 

دم اذان... 

میشه گفت این سحر یکی از سحرای خاصه برام... 

سر سجاده نیستم ...قرآن نمیخونم...اما... 

تو فکر مهدی فاطمه ام... 

یه چرخی زدم تو وبلاگا و سایتای مختلف و مواجه شدم با یه عالم منتظر و کلی برنامه و عهد که تو فضای مجاری راه انداخته بودن... 

اولش کلی ذوق کردم که...خدایا چقدر خوب چقدر زیادن کسایی که دغدغه دارن کسایی که دارن کار میکنن... 

اما بعد یهو به این فکر افتادم که :پس چرا هنوز از بین این همه آدم ۳۱۳ تا...؟! 

غم میگیره... آدم غصش میگیره وقتی عمیق میشه و میبینه خودش یکی  از سدای راهه که اگه نبود به قول یه بنده خدا آقا میومد دیدنش... 

اباصالح به حق سجده و قنوت دم سحرت  

به حق اشکایی که نزدیک اذان میریزی واسه گناهای استغفار نکرده ی ما... 

کمکمون کن یارت باشیم نه بارت... 

پ.ن:نه خودنماییه نه تظاهر نه به نظرم ریا حتا... 

این که دارم میگم الان به چی فکر میکنم یا دغدغم چیه هیچ ادعایی پشتش نخوابیده... 

خداروشکر خوب میدونم فعلا بارم نه یار 

خدایا شیطونو ازمون دور کن 

خودت فقط کاره خودته

نظرات 14 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

سلاملکم عالی بود
بفرما وبه ما

حالا دیگه حال نداری بیای کلاس؟!
علک سلام!

محمدرضا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
ان شا الله بتونیم همیشه یار بمونیم.
راست علک سلام همون علکی سلامه آیا؟

ایشالا
اگر از لحاظ تلفظ بررسی کنیم برای سلام بر یک مونث متشخص علیکی صحیح است ک البته صورت نگارشی آن علیک است که ک دارای کسره میباشد
اگرهم ک منظورتان چیز دیگر است ما در وهله ی اول منظورتان را نفهمیدیم
توضیحات عرض شده شامل کلمه ی راستی ک به صورت راست نوشته اید نمیشود!!!

فاطمه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ق.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

آللهم عجل لولیک الفرج

نیلوفر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

کوفته قل قلی مریض بودم خانوم معلممممممممممممم

ببببببببببببله....

فاطمه سادات جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

آره واقا! بار!چ حس نا خوشایندیه واسه جدت بار باشی نه یار یعنی حتی تویی که خونشون تو رگات جریان داره و داری با اون خون زندگی می کنی.........بازم چون بقیه تو سربار یاری...
الهم عجل لولیک الغرج

البته امید هم یه جایی هستا...
لاقل میفهمیم عقبیم نه؟!

آشنا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ق.ظ

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام...
والا یه شماره ای هی به ما اس میداد طاعات قبول و التماس دعا داش هی گفتیم شما گف آشنا...
مام نشناختیم
هی اس داد هی اس داد زنگ زدیم کاشف به عمل اومد دبیر تاریخ دبیرستانمون هستن...!
حالا شما از کدوم نوعی آبا؟؟

فاطمه سادات شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

آره لااقل می فهمیم عقبیم اما مشکل اینجاست که این لااقل اکثر است!اتفاقا درد اینجاست که بدونی و کاری نکنی!

مژگان شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

یا مهدی موعود
به حق اشکایی که نزدیک اذان میریزی واسه گناهای استغفار نکرده ی ما...

کمکمون کن یارت باشیم نه بارت...
قشنگ بود ، خیلی
سلام
ممنون

مژگان شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

با اجازه لینکت کردم میناجون

ممنون عزیز

محمدرضا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

اصا من که متوجه نشدم شوما چی گفتی ولی همون که تو میگی.
اصا تو خوبی .
ولی راستی رو خوب اومدی

عبدکوی عشق یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ http://ammar313.blog.ir

سلام
درب کلبه ام هرروز باز است به روی مهمان هایش
سر بزنید.....
التماس دعا
یاعلی

آشنا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
من به تو نزدیکم
نزدیک بابا!!!!

وا!
خودم میدونم چون آی پیت خیلی نزدیکه آی پیه منه...
کی ای اما آیا؟؟!!

آشنا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام متوجه نشدی؟
منم دیگه. بابا!!!!!!!!!!
التماس دعا

آها!
بابامی ینی؟! :)

آشنا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام
آره بگو خب!

خپ!! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد