بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تصمیم

این همه ساله ماه رمضون که میشه یه قرآنو با ذوق و شوق ختم میکنیم ولی..... 

من خودم از دوره هام جز ثواب ختم ظاهری و نگاه به خط قرآن بهره ای نمیبردم انگار... 

اما امسال درعین حالی که قراره ختم سرجاش باشه دارم یه نگاهی هم به تفسیر میندازم... 

خییییلیییی قشنگه....خیلی دلم میخواد هی برم جلوتر... 

دیگه فقط دلم نمیخواد یه جزام تموم شه ... 

قرآن خیلی عمیقه...  

الهی شکرت

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

اوهوم...بهت حق میدم بابت این ذوق مینا...

یادمه پارسال رفتم و یه دوره کامل تفسیر نور رو خریدم به مرور...الان کامل شده...
تفسیر رو که می خوتم به عمق وجودم میشینه...

قرآن خیلی عمیق تر ازین حرفاست...خیلی...

امیدورام که بتونی امسال یه جور متفاوت تز از تموم سال هات قرآن رو ختم کنی...

ایشالا....:)

فاطمه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

راستی اگه اشکال نداشته باشه به لینک وبم اضافه می کنم وبت رو...

اشکال نداره؟

نه عزیز
خوشحال میشم

شاهین شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
هر وقت با دقت قران را مطالعه می کنیم متوجه مطلب تازه ای می شویم که فبلا به آن دقت نکرده بودیم اگه وقت شما را نگیرم بعضی وقت ها به بعضی از این نکاتی که من بیسواد تازه متوجه شدم اشاره می کنم البته قبول دارم که در مقابل استادی مثل شما من باید شاگردی کنم.
تفسیر نور که خانم فاطمه اشاره کردند اثر مصطفی خرم دل است؟

سلام.
بله واقعا عمق قرآن رو کسی نمیتونه درک کنه تا صاحب قرآن ظهور نکنن
شما لطف دارید من واقعا استفاده میکنم از مطالبتون
من تازه اول راه هم نیستم قراره شروع کنم...
انشاالله مثل چندین سال پیش یک تیم قرآنی تشکیل بشه که هدفش فهم باشه

[ بدون نام ] شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

فاطمه سادات شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

هروقت از همه جا نا امید شدی..هروقت از همه قطع کردی امیدتو..اونموقس که......
چ حس عجیبیه نگات میخ میشه رو صفحه ای که نمی خوای باورش کنی دوست داری چشاتو ببندیو باز کنی و اشتباه دیده باشی....تمام وجودت یخ میشه..ضربان قلبتو احساس می کنی.. یه قطره اشک از گوشه چشمات تمام تلاششو می کنه تا گرمت کنه... اما....سردی تو از اینه که نکنه این نگاه دوخته شدت زوم شه رو بساط خجالت جلو عزیزات که یک عمر با وجودشون نگات کردن نه! پا به پات اومدن..دوییدن تا تو برسی اما حالا....
خدایا به عظمت این ماه نخواه چشم مهمونت از خجالت ابری بشه....هرچند که تو هیچوقت نخواستی....

مطمئنم اشتباه شده فاطمه...
قطعا امتحانه...

فاطمه سادات شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

آرزومه...اصلا فکرشم نمی کردم حتی ی درصد...
می دونم خیلی پرروئم! ولی این خواسته ای ی که روی صفحه همه بین!!!گذاشتم و با تمام وجودم از خدا می خوام...
امروز بعد از مدت ها زیارت حضرت رسول رو خوندم....و انا ضیفک.....می دونم ی حکمتی هست....ایمان دارم این اتفاق واسه اینه که من ی چیو بفهمم و خدا کنه بفهمم.....خدایا آخرش درست شه...تو که رسولتو مامور به ضیافت کردی مگه میش خرابکاری بندتو که می دونم واقعا بنده نیست و درست نکنی....دفعه اولم نیست که می خوام خرابکاریمو درست کنی اما تو خدای منی...........از تو نخوام از کی بخوام؟؟؟

...

آشنا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام دوستان
تفسیر نوری رو که فاطمه گرفته فکر کنم تفسیر آقای قرائتی باشه.
البته آقا شاهین هم درست میگه آقای خرمدل هم به همین نام تفسیری دارن.
موفق باشید.

جدی؟!
ببخشید ولی شما؟!

فاطمه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

تنفسیر نوری که من دارم واسه آقای قرائتیه...

البته آقای خرمدل هم دارن کتابی با این عنوان...

ولی نحوه ی نگارش آقای قرائتی از بین تفسیر های دیگه بیشتر به دلم نشست...برای همین هم این تفسیر رو خریدم

شاهین چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
تبادل اطلاعات حاصله از دقت در قران - یکی از نکاتی که در ختم های قبلی قران متوجه آن نشده بودم : آیه ۴۲ سوره اعراف - چرا « لانکلف نفسا الا وسعها » در این آیه استفاده شده است در صورتیکه بدون این قسمت مفهوم آیه مشخص است اگر با دقت نگاه کنیم این مورد که « هیچکس بیش از توانش مکلف نیست » در چند جای دیگر قران با عبارت های مختلف به آن اشاره شده است آیات ۲۳۳ و ۲۸۶ سوره بقره
دارم پیش استاد درس پس میدم.

ممنون و متشکر
نکات جالبی بود که من هم متوجه نشده بودم...لاقل به همین بهانه این چند آیه از قرآن را بازخوانی کردم
چفدر قشنگ و پرکاربرده آیه ی 286سوره بقره....

شاهین پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
به مطلب مربوط به نور و سایه در قسمت نظرات پاسخ دادم
حداقل امیدوارم در مبحث فیزیک اطلاعاتم از شما کمتر نباشد و پاسخم قابل استفاده باشد.
موفق باشید.

ممنون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد