بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

شروع....

چقدر دنیا کوچیکه و چقدر خدا بزرگ....

بلاخره رسید رور آخر...

این یک سال خیلی زود گذشت..

دیگه سال اولی بودن و بی تجربگی معنا نداره...

یه بار خیلی سنگین رو دوشم حس میکنم

یه مسئولیت خیلی بزرگ

امروز تو عصرنشینی با اساتید و دانشجویان واقعا پی بردم به عظمت وظیفم...

امروز اصلا دلم نمیخواست دل بکنم ار دانشگاه و اساتید

چشم دوخته بودم به چهره ی تک تکشون که ایمان و تواضع ازش میبارید...

واقعا که چهره ی مومن به دل میشینه...

......

این تابستون به تمام معتا شروع یک مرحله ی پرکار و شیرینه...

تابستونی که برا شروعش لحظه شماری میکنم

تابستونی که اگه خدا بخواد توش پر از برکته...

....

خدای خوب من...

از ته دل شکرت

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

خدارو شکر...

خوشحالم برات...

ببین من میام وبت...
توام بیا

باشه؟


اللهم عجل لولیک الفرج

باشه!
منم میام...

عبدکوی عشق جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://ammar313.blog.ir

سلام
از خاک تا افلاک هر روز با شعری دنباله دار از کتاب عشق نخستین به روز است.
منتظر حضور سبز و نظرات سازندتون هستم
یاعلی

عه برگشتی؟!

محمدرضا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
تابستانی پر از تلاش و برکت برایتان آرزومندم

ممنون

شاهین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
یکی از مهمترین برکات این تابستان وجود ماه مبارک رمضان است ( تابستونی که اگه خدا بخواد توش پر از برکته... )
موفق باشید.

ای کاش متفاوت با قبل باشه...

فاطمه سادات جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

تفاوت تو نگاه ما و مهمتر از همه عمل ماست!ایشالله به عنایت خاصه بقیه الله و برکت ماه خدا این تابستون رنگ و بویی الهی به خودش بگیره و برای متفاوت کردنش یا علی ای بگیم که نداش نه فقط تو این تابستون که تو تمام سال زندگیمون بپیچه.....
برای هم دعا کنیم...
الهم عجل لولیک الفرج

ایشالا
با پارتی شما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد