بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تبریک

 ما آموخته ایم به اصلح رای دهیم حتی اگر هفتاد و دو نفر باشیم

به مالک بگویید برگردد... 

به آقا بگویید نیاید... 

مردم تحمل سختی را ندارند 

امان نامه ای که علمدار سید الشهدا نگرفت...  

مردم ما گرفتند... 

پ.ن:دلخوشیمون فقط لبخند رو لب آقاست و محقق شدن هدفش"حماسه ی سیاسی" 

انشاالله که "حماسه ی اقتصادی"هم در پیش باشه... 

پ.ن:زیارت خوبی بود نایب الزیاره ی همه ی دوستان بودم 

در منطق ما شکست اگر نیست که نیست/این کشور اگر بیمه ی اولاد علی است 

آن برگ برنده ای که در توشه ی ماست/سید علی حسینی خامنه ای است

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
روزی که نتیجه به نفع مانشد
خانه اتوبوس و بانکی آتش نگرفت...
به کسی بی حرمتی نشد
به اموال و عمومی و شخصی مردم تعرض نشد
به رای ملت تمکین شد
به حرف رهبر عزیزمان عمل شد...
دلمان شکست اما لبخند زدیم چون مامور به تکلیف بودیم نه مامور به نتیجه.
این شاخصه ولایتی بودنه.
امام خامنه ای عزیزمان به سلامت باشند که اگر نبود دلخوشی به وجودشون،این دلشکستگی امانمان را میبرید

این است نتیجه ی ولایت پذیری...

مریم دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

تاریخ تکرار شد.
فهمیدیم ملت چه می خواهند.
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم. . .

متاسفیم دربرابر خون شهیدان هسته ای

نیلوفر چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

سلاملکم تشریف بیارید وبم بهث فوتبالیه

محمدرضا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان برشما مبارک باد.
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید.
دریاب جوانی را...

فرزند وطنم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

ما یاد گرفته ایم که به حرف گوش کنیم
ما یادگرفته ایم که سرمان را بلند نکنیم
ما یاد گرفته ایم که چشم هایمان را ببندیم
ما یاد گرفته ایم افراط کنیم حتی در انتخاب اصلح
ما یاد گرفته ایم که شور را بدون شعور بپذیریم
ما یاد گرفته ایم که اگر از ما خواستند اشتباه کنیم نه تنها یکبار بلکه بار ها این اشتباه را انجام دهیم
ما یاد گرفتیم که یاد بگیریم
واین یعنی مرگ اندیشه ها
اندیشه یعنی فرار از عقب ماندگی های افراطی
و ملت ما پس از مدتها عقب ماندگی فهمید که باید فکر کند
فهمید که : دشمن دانا به از نادان دوست

** ما سبز تر از آنیم که بی رنگ بمیریم **

لاقل یه اسمی نشونی؟
من که نفهمیدم چی شد....
هرچی شد من به ملتم و به رای و اندیششون احترام میذارم
چه موافق اصول من باشه چه نباشه
این خواسته ی رهبرمه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد