بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

پرکار!

اگه امروز موفق به انجام برنامه هام بشم  

میفهمم هرقدر سرم شلوغ تر باشه موفق ترم 

پ.ن:مسئولیت اجرای مراسم هفته خوابگاها رو با دوستان بر عهده گرفتیم درحالی که کلی کار و تحقیق درسی دارم... 

اصن یه ضی ...

۱.ن:حس مفید بودن دارم اما

نظرات 2 + ارسال نظر
ســــــــارا بانــــو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.sarabaanoo.blogsky.com

دیگه اما نداره حس به این خوبی دختر!

نهههههه
ینی آره
اون اما رو باید بذارین اول جمله...
کلا نوشتنم این مدلکیه....
مرسی که اومدی

fateme جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

دوستان عزیز کم کم عادت میکنین مام اولش
اینجوری بودیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد