بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

به قول سید:مواظب دشمن قسم خوردمون باش....

میترسی خدا زورش نرسه زندگیتو ضمانت کنه؟ 

- خب پس دیگه تردید واسه چی؟  

پ.ن:یادته گفتی امسال سال آرزوهات بوده؟! 

همینو شنید شیطون که جای شکر غم انداخت به دلت... 

پ.ن:قوله قول که شادی و نشاط قبلی برگرده سرجاش  

انشاالله  

اینم قول حافظ بعد این تصمیم: 

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

انشاالله

خوده خودم سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ


چو از او گشتی , همه چیز از تو گشت !


مگر از زندگی چه میخواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد