بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

سال 92

بعد مدت ها ....  

ینی از پارسال تا حالا من اینجا ننوشته بودما(!) 

 اتفاقات جالبی دور و برم افتاده و تجربیات خیلی خوبی کسب کردم.. هرچند یه کمی خلق و خو و رفتارم تغییر کرده اما به قول استاد جون به تثبیت هویت رسیدم انگار(!)  

جدایی از بچه های خوابگاه واسه حدود سی روز خیلی سخت تر از چیزی بود که فکرشو میکردم...!  

خدا میدونه آخر این چهار سال که هرکی میره یه شهری قراره چی بشه... 

 پارسال(!)چارشنبه سوری رو واسه اولین بار اجرا کردیم اونم تو خوابگاه... 

 خدا قسمت کرد و باز رفتیم مشهد پابوسی آقا ... 

 و بازم طبق معمول هرساله با افراد باذوق خاندان(!)سفره چیدیم اما با یه تفاوت...  

هفت سین قرآنی هم درست کردم!!!  

بلخره یه فرقی باید داشته باشه هفت سینم با پارسال...  

و بهترین دعایی که در حقم شد دعای خالم بود که: ایشالا همیشه امام صادقی بمونی... ولی این سال همون سالیه که سر سفره ی 91 آرزوشو داشتم  

همون سالی که جلو جلو برگه های سر رسیدشو ورق میزدم و میگفتم: خدااا میشه من تو این روزا خاطره بنویسم ینی؟! 

ما که همچنان در سفریم و الان با فلاکت متصل به دنیای مجازی شدیم  

عید همگی مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
تحول من در سال جدید فارسی دار شدن آی پدمه
خوشم میاد از همتت واسه اتصال به دنیای مجازی٠٠
خوشحالم ک به روزایی که آرزوشو داشتی رسیدی ولی یادت نره
عمر و جوونیمونم داره یا کاغذای تقویم ورق میخوره
دلم واسه بروبچ تنگیدهبخصوص لییییینام

مباررررررررکه
نیستی دل منو ببینی

بچه بسیجی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ http://nasimehsabah.blogfa.com

سلام علیکم

ای کاش فدک این همه اسرار نداشت

ای کاش مدینه در و دیوار نداشت

فریاد دل محسن زهرا این بود

ای کاش در سوخته مسمار نداشت

کاش قلبم به قبرش راه داشت

کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)بر شما دوستداران این عزیز تسلیت باد...

منتظر حضور سبزتان هستیم....

التماس دعای شهادت

یا زهرا(س)[گل]

محمدرضا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو بهتون تسلیت میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد