بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

سلاااام

دوستان! 

خدای من خداییه که هر وقت صداش کنم جوابشو میشنوم!  

(یادتونه پست قبلیمو؟!)

امروز استاد قبلیمونو دیدم!!!!  

دقیقا همین شکلی شدم 

فردا حدود ساعت 9-10شبکه سه برنامه داره!!! 

اون وقت امروز خبر دادن که فردا کلاس ساعت اول تشکیل نمیشه!  

من و این همه خوش شانسی ! 

پ.ن:درسته آرزوی کوچیکیه ولی خدای من کار به این حرفا نداره! 

دوسش دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

خیلی خوبه دیگه.
خدا رو شکر...

شاهین دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام ، توفیق و سعادت نصیب افرادی می شود که لیاقت داشته باشند این سعادت و توفیقی است که خداوند نصیب شما نموده است.

Fateme دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

Khoda Shans bede..mardom az tv ba ostadeshun tajdide didar mikonan

Fazele joonetunam ke kam Nistim darkhedmateshoon

مریم دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

سلااااام مینا جان
آخیییی
خوش به حالت
خوشحال شدم ها
قدیمی ترها هم خوندم دخترخوب
التماس دعای بینش

نیلوفر سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام بی معرفت این اسما کین بهت نظر میدن به من نگفتی باشه ازم دور شدی بی وفا شدی میخوام خبر خوب بهت بدم چون هم خوشیهام برای تو مثل سختی ها استخدام شدم از ماه بد حقوق میگیرم برای خودم میشم ممممممممممممممسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتققققققققققققققققققققققللللللللللللللللللل خدارو شکر دلم برات تنگ شده یاد مشهد انقلاب دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد