بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

سلام بر ضامن دلها...

آقا به پا بوسی ات می آییم  

با کاروان امام صادق! 

لیاقتش را نصیبمان کن....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

یعنی اگر دعا نکنی خودت می دونیا
سلام منو به امام رضا (ع)برسون...
سفربه سلامت...

نیلوفر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

کی با لیاقت تر از تو مینا جونم؟

انی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام........من اولین بارم که اومدم به وبت سرمیزنم ولی همین اولش که خیلی منومجذوب خودش کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!سلام ماروحتمابه آقابرسون!!!!!!!!۱زاهره ی دیوونه ام اینجاس میگه این منم!!!آخه واقع این منم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!۱ژس خودشم اینه!!!!!!!!!!!!!!!فعلادیگه استاداومدخوش بگذره............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد