بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

ینی چی خب؟

چهارشنبه ی هفته ی پیش 

مادربزرگ:تا کی هستی؟ 

من:ده روز ایشالا.. 

یکشنبه 

مادربزرگ:کی کلاسات شرو میشه؟ 

من:شنبه ی دیگه 

مادربزرگ:ای!به همین زودی ده روز شد؟!!! 

من: :|  

پ.ن:ولی انگار یه چیز میدونست 

آخه به همین زودی ده روز داره میشه!

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

منم بودممممممممممم
دوباره میری ینی خب یه سری به ما بزن قبلش

خوده خودم چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ


حالا ورژنه خوده خودمش!:

مادربزرگ:کی کلاسات شرو میشه؟
من:یه ماه دیگه روز ایشالا...

یه ماه بعد...

مادربزرگ:کی کلاسات شرو میشه؟
من:یه ماه دیگه روز ایشالا...

و این داستان ادامه دارد:|



ایشالا لال شن!!!
بگو ایشالا....

خوده خودم چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ


روزاشو حذف کن!

هی میگما چرا اینجوریه!!!!
دوستان روزاشو حذف کنید!!!

مریم پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

دیشب داشتم اون کامنت تبریک تعطیلاتی که گذاشته بودی می خوندم و جواب خودم که:
واااااای
کلی واسه این یه هفته برنامه ریزی کردیما
حالا نه که خیلی هم علاف بوده باشم ها
کلی از مثنوی معنوی خوندم
ولایت فقیه امام و شروع کردم
قورباغه ات را قورت بده خوندم
یک کم خونه تکونی کردم
کلی قرار ملاقت به درد بخور گذاشتم
اما زود گذشت

به به
پس تو این هفته کلی آمار مطالعه رو بردی بالا!
منم یه کتاب تمومیدم
کلی کلی جا رفتم
کلی آدم دیدم دوستای قدییییییمی
همه جا سرک کشیدم
کلی کمک کردم

و.......
الان آماده ی مرگم!!!

شاهین پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
امیدوارم زمان گذشته مفید بوده باشد و زمان در پیش رو مفیدتر.
پاسخ نظر شما را همان جا نوشتم.
موفق باشید.

عالی بود این هفته!

نیلوفر پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://rozesiyah.blogsky.com



...........@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
بدو بیا

واقعا؟؟؟

خوده خودم پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ


میگما فک کنم اینجا نوشتم مسئولین رسیدگی کردن!
خرکیفیم الان!

بله دیگه نیس ما مهم شدیم
وبمونو رصد(!)میکنن
و به مسائل مردم رسیدگی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد