بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

نخواه عنوان بذارم

ینی من نمی فهمم چرا ما باید ادای بعضیا رو در بیاریم 

خب بابا جون اول مثه آدم این اینترنتا رو را بندازین بعد انتخاب واحد و چه میدونم هر کوفت و درد مهم دیگه ای رو مجازی کنید... 

اول که بیست و چار ساعت حرص قطعی نت رو بخوری بعدم کلا با فلاکت  وارد بشی و مدام صلوات نذر کنی که نکنه یه وقت  قطع شه بدبخ شی و در آخر...  

سایت با کد دانشجویی تو مشکل داشته باشه 

مهلتم میذارن واسش...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

واااللاااا با این اینترنتاشون...
بی خیال لبخند بزنید

نیلوفر یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

اینو راس میگی حالا من که دانشجو نیستم
ولی چند وخ دیگه تو دالغوز آباد سفلی دچار مشکل میشم با این وض

ایشالا
منتها نه تو دالغوز آباد!

FatemeSalaaam یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

Cheghadam ke vahedamun A ostadamun ziaaaad budan

غصت نباشه دادا
تنت سلامت!
نیس ما معدلمون بالا ۸۵میشه آ بچه های خوبی ایم واحد بیشتر میگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد