بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

یک ترم گذشت...!

چقدر زود گذشت... 

واقعا به اندازه ی یه چشم به هم زدن! 

یه ترم تموم شد! 

ترم اول دانشگاه با همه ی سختیا و حاطرات تلخ و شیرینش... 

با همه ی بی تجربگی ها و سرسری گرفتنا! 

بابا ما عمرا فکرشم میکردیم قراره اینجوری پوستمون کنده شه! 

والا!اون از امتحانات فشرده و حجیم اینم از خوابگاه و انتظارات عجیب غریبش 

تو این مدت شب و روز همه با هم قاطی شده بود ...اگه چراغ کسی زودتر از سه خاموش میشد تعجب داشت و تیکه بود که خروار میشد رو سرش... 

مرفهین بی درد خوابگاه اونایی بودن که تو روز دو تا امتحان نداشتن و شبا نوبت نظافت باهاشون نبود 

خلاصه که تو همین گیر و دار تولد گرفتن و یواشکی از مقررات خوابگاه سرپیچی کردن و رفتن به مناطق ممنوعه ی خوابگاه!!!برای غافلگیری دوستان خودش صفایی داشت 

اینکه شبا وقتی بچه ها سرشون تو درسه با صداهای وحشتناک بترسونیشون یه ریسک خطرناک و یه خاطره ی فوق العادس! 

اون شب قیافه ی بچه ها دیدنی بود همه رنگشون پریده بود و چپیده بودن تو یه اتاق  

یکیشون که کلا لکنت گرفته بود و میکوبید به دیوار که بقیه رو خبر کنه!!! 

این وسط من و فاطمه بودیم که از خنده روده بر شده بودیم 

عجب حق الناسی کردیم نصفه شبی... 

خلاصه که خیلی تو این مدت خوش گذشت و خاطره شد برامون 

واقعا یکی از بهترین دوران های زندگیم 

ایشالا ترم بعد ....

نظرات 10 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

هه هه

شاهین پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
امتحانات ما هم تمام شد
خوب بود

سلام
خوش اومدین
خدا روشکر

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

سلللللللااااااااااااام خانوم دانشجو امام صادقی امضا میدین؟


سلام!
انگشت بزنم قبوله؟

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

یه سوال در باره ی روان شناسی داشتم

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

بپرسم؟

بفرمیو!

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

افتخار میدین؟

بله

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

راستش این ها بهونه اند اصل صحبت با بزرگی چون شماس


آم سو ساری فور یو
خدا شفا دهاد!

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

به شما فک میکنم گریم میگیره

چرا اون وخ؟!

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

زیاد دروغ گفتم فعلا خدافظ

ینی فک کنم از حد شفا هم گذشته باشه

Fateme یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

Vaghean alii bud in sakhtiaye khatere Angiz hich ja dg tekrar nemishe

آره چه حیف که ترم یک تموم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد