بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تعظیم شعائر ملی!

آقا جان ! 

این رسم و رسومات خیلی مهمه برا من! 

اصنم خوشم نمیاد هر چی رو با هر چی قاطی کنیم! 

 

یلدامون مبارک!

 

پ.ن:صد حیف که پاییز برفت و صد شکر که زمستون اومد!

نظرات 2 + ارسال نظر
Fateme پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

Yaldadun mobarak

ما فدای اون لهجدون بشیم
خوش اومدی هم اتاقی!

YazdChelsea پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://yazdchelsea.blogfa.com

سلام. از وبلاگتون دیدن کردم بهتون تبریک میگم وبلاگتون عالیه.
منتظرتون هستم.
اگر با تبادل لینک موافقی ما رو با نام ★ وبسایت هواداران باشگاه چلسی •●•. لینک کن و اطلاع بده تا لینکت کنم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد