بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خیلی دوس داشتم!

دوستم اس داده که: 

سرکار امروز و بیکار فردا  

روزت مبارک 

 

من:  

آهااااااااااااااااااااااا 

ایول چه باحال 

روز دانشجویه فردا 

منم دانشجوام اونوخ! 

چه جالب 

چه باحال 

دوس داشتم 

روزم مبارک پیشاپیش

 

پ.ن:خیلی زود گذشت پارسال این موقه به هم میگفتیم: 

دانشجوی سال بعد روزت مبارک... 

چه آینده ی دوری بود برامون!!!
هی ی ی ی ی!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

یادش بخیر. . .
روزت مبارک تازه دانشجوی جبهه ی جنگ نرم. . .
لینک شدی

به حضرت باران!!!
خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد