بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

قربون هوای تهران

استاد درحال تدریس و همه ی ما خصوصا من در چرت...  

لازم به ذکر است که دو روز بود تا ۸و نیم دانشگا بودیم 

پچ پچ پچ ... 

اگه آلودگی هوا باشه اینجام تطیله؟  

وا آلودگی مگه اینجا و اونجا داره؟

بپرس از استاد خب... 

پچ پچ پچ 

یهو کلاس رفت رو هوا  

چیشده؟ 

از اون واحد خبر اومده که تعطیله دانشگاها 

آیا ما نیز دانشگاه محسوب میشیم!!! 

فاطمه:من که بلیطم جوره

من:بدو بریم که به شب نخورم پس  

استاد: 

من: 

درس درحال تدریس: 

گل فروش مترو:

 

و این چنین شد که همگی به خیال غافلگیر کردن فوامیل زدیم بیرون! 

و پشت در موندیم!!! 

 

خیلی این تعطیلی به موقع بود 

قربون هوای تهران!

نظرات 1 + ارسال نظر
Fatemeh پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

Haminja az tamamie dustani ke sakht mashghule yadgiri budand orz mikhaim

شما میخوای عرض نخوای؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد