بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

و دیگر هیچ

یه وقتایی نمیدونی چی بگی 

اصا نمیتونی چیزی بگی 

جای حرف زدن نداری جای ابراز وجود... 

 

 

حالات من تو این هفته همین بود... 

وقتی تو اردوی شناخت بلندگو رسید دستم حرفی نداشتم... 

گفتم:نمیتونم چیزی بگم حرفی ندارم که بزنم 

اما حس میکنم حرفای نگفته ی من خیلی رسا رسید به گوش هم حسام... 

حرفایی که به جای کلمه و حرف قطره های اشک بود که سرازیر میشد... 

آره موقع گفتن از احساس و خاطرات قبولیم فقط اشک داشتم... 

اشک و حسی که تو عمرم فقط یه جای دیگه تجربه کرده بودم... 

روی خاک های پاک شلمچه... 

تو این هفته خیلی خوش گذشت  

باخودم گفتم تلافی هفته ی قبله 

گفتم بازم شرمنده کردنه منه....شهدامون بازم لبخند معنا داری زدن که: 

دیدی بازم صبرت کمه! 

این هفته یه روز دیرتر برگشتم خونه و میشه گفت خیلی سخت برگشتم... 

من که نمیفهمیدم چیجوری برمیگردم تا خونه 

امروز موقع برگشت نمیتونستم دل بکنم 

دل بکنم از آغوش گرم (...) 

از خیره شدن به گلزار شهدا ...

از با هم بودن و صفای اونجا...  

خدایا یه وقتایی چقدر قشنگ میفهمم کم آوردم جلوت 

 چقدر قشنگ میفهمم هنوز کوچیک تر از اونم که گله کنم... 

بلندگو دستم بود که صدام لرزید که اشکم ریخت و همش به خاطر تو بود 

به خاطر توای که ۱۹ساله رسیدی به اوج آسمون 

به آغوش خدا 

و حالا منو دعوت کردی که راه و آرزوهای دنیاییتو برات برم...که یه قسمت دیگه از جهانو دست بگیرم 

میگفتی جهان مثه یه دستگاه میمونه امکان نداره دستگاهی با قطعه های زائد تولید بشه 

میگفتی هممون قطعه ایم  

قطعه های مفید... 

واسه همین بود که بعد برنامه در جواب اینکه: 

حالا کی میخواد انصراف بده؟ 

 دست بالا کردم و گفتم: 

 من! 

من انصراف میدم از هرچی که بودم.... 

از هر چی ....   

و آخرشب بود که کنار مزار... تو خلوت بهم گفت:

 اینقدر خودتو دور از اینجا نبین... 

اینطوری فقط جا میمونی!   

آخه تو چی فک میکردی و من چی؟ 

مشاور که ازمون خواست ده سال آیندمونو توصیف کنیم...نوشتم از آرزوها و زندگیم 

 نوشتم ...

حتی برنده هم شدم ! 

به خاطر آرزو ها و اهدافم اما... 

قشنگیش اینجاس که فهمیدم آینده ای که منتظرشم و براش جایزه گرفتم اونقدر کوچیکه که در قالب یه داستانک ده خطی درمیاد...  

 

حالا من! 

حس میکنم وقتی میام خونه به جای این که از اونجا بنویسم باید از اینجا برای دانشگاه بنویسم 

حس میکنم جای اصلی اونجاس 

خونه ی اصلی 

تنها کششم به خونه واسه خونوادمه! 

واسه دستای گرم پدر و چشای منتظر مادر...شیطنتای خواهر و ...دیدار تازه ی فامیل... 

من جای خودمو پیدا کردم  

و حالا حس قشنگ آرامش رو احساس میکنم....! 

شکرت به اندازه ی اشک چشای دوس دارات!

نظرات 7 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://private-web.blogfa.com

سلام.اول می خواستم یه تبریک بگم بابت نوشتهات.چند تا از نوشته هات رو خوندم.واقعا خوب مینوسی.منم مثل شما یه دانشجوی خوابگاهیم.سال سوم که تو خوابگاهم.منم یه جورایی جا زدم.امیدوارم شما مثل من جا نزنید.با آرزوی موفقیت برای شما.

سلام
مرسی که اومدی
اما ادم هیچ وقت از اصلش جا نمیزنه
من اصلمو پیدا کردم

ناشناس جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.private-web.blogfa.com

چقدر زود جواب دادید.اومده بودم که بقیه مطالبتون رو بخونم دیدم جواب دادید.فکر کنم تا حالا نشده تو مشکلات زندگیتون اونقدر بمونید که از همه چی ببرید.من یه بار واقعا بریدم.او ن موقع بود که از خیلی عقایدم که بعضی از اونها واقعا درست بودم برگشتم.من همیشه میگفنم که زندگی خیلی خوبه ولی از اون به بعد نظرم نسبت به خیلی چیزها عوض شد.
در مورد افرادی که جا زدن نمونه کم نداریم.خیلی از کسایی که رفتن جبهه بعد یه مدتی بریدن.پس نتیجه میگیریم که خیلی افراد از اصلشون جا میزنن.

موفق باشین

ناشناس شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://private-web.blogfa.com

سلام.کاشکی یه کم از اعتقادات خودت دفاع میکردی.

...
خاموشی گاهی اوقات بهترین جوابه دوست خوب

محمدرضا شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

عبد کوی عشق شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

با عبد هستی یا...؟به روزم
یاعلی

ناشناس یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

سکوت شما کدوم سکوته؟اون سکوتی که نشانه رضاست یا اون سکوتی که جواب احمق ها خاموشیست؟

شناس جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام متن بسیار زیبا و تاثیرگذاری بود.
خوبست بدانیم : حرکت از لحظه‌ای آغاز میشود که تو میان آنچه هستی و آنچه باید باشی فاصله‌ای احساس میکنی.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد