بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

هفته ی سوم

من اومدم ... 

آقای ماندگاری خیلی قشنگ میگف: 

میگفت ما میگیم مرگ ناگهانی قلانی رو تسلیت میگم.... 

آخه مگه تو میدونستی موقع و وقت رفتنش کی بوده که الان میگی غیرمنتظره و ناگهانی.... 

اتفاقات این هفته خیلی عجیب و باورنکردنی بود 

خبر مرگ مریم اونم سر جلسه ی امتحان! 

هنوزم باورم نمیشه....هیچ کس باورش نمیشه... 

دختر ۱۸ساله کی فکر میکنه که اگه الان از در بره بیرون دیگه برنمیگرده.... 

خوده من... 

وقتی خودمو گذاشتم جای مریم دیدم وااااای که چقدر حرف نزده و کار نکرده دارم ... 

خدا حساب کتاباش دقیقه اما با ما جور نیست خیلی وقتا... 

بابام میگف خیر بوده انشالا... 

گفتم:مرگ کجاش خیره؟اونم واسه دختری که اول جوونیشه....تازه عقد کرده .....تازه دانشگاه میره و... 

که یاد حرف آقای ماندگاری افتادم 

آره رفتن حق مریم بود تو این شرایط ....که اگه میموند مسلما مسیرش اونی نمیشد که خدا میخواست....یا چه میدونم ... 

خدا تو پاکی و بهترین موقع نزدیکی بندش به خودش بردش حتما 

ازین حرفا که بگذریم اوضاع دانشگاه روبه راهه 

امتحانا شرو شده و تحقیق و ارایه اس که ریخته رو سرمون! 

نسبت به هفته ی اول خیلی سازگاریم بهتر شده...چه خوابگاه چه دانشگاه.... 

بهترین استاد عربیه دانشگاه کلاس مکالمه عربی گذاشته برای بچه ها رایگان!!!! 

به شرطی که اگه ۲جلسه بیشتر غیبت خوردی هزینه بدی و از انتخاب واحد محروم شی! 

منم شرکت کردم... 

خیلی جالبه ...عربی و انگلیسی و فارسی و به زودی فرانسه....چه شود...! 

کدوم دانشگاه اینجوری فرصت پیشرفت داده به بچه هاش؟! 

البته آدم باید از جایی که هس ...از لحظه لحظه های بودنش راضی باشه و این حرفام به منزله ی کوبیدن دانشگاهای دیگه نیست ....که اونام خوبیایی دارن که اینجا نداره و همینا باعث میشه من گاهی وقتا ذهنم بره یه جا دیگه و ....نیاز پیدا کنم به تجدید عهد با شهدامون! 

کلاسای حفظمو عقب افتادم چون هنوز برنامم رو روال نیفتاده 

امیدوارم برسونم خودمو....برکتاش زیاده این کار   

واحد ترجمه تفسیر قرآن خیلی خیلی واحد شیرینیه! 

تازه دارم میفهمم یه ذره از عمق و شیرینی و عظمت قرآنو  

وظیفمون کار روی واژگانه ...باید ببینی که چقدر هر کلمه عظمت داره و با چه نظمی کنار بقیه کلمات قرار گرفته....

واقعا الله اکبر

دسترسی نداشتن به اینترنت تو خوابگاه یکی از معایب اونجاس که خب باید رفع شه و این برای من خیلی بده.... 

منی که کلا جوگیر!!! 

ارایه و تحقیقه که قبول میکنم گر و گر... 

و مهم ترین نکته: 

اگه رابطه برقرار کنی با خدا و دوستاش محاله تنهات بذارن... 

شهدای دانشگامون ... 

سابقشون تو جواب دادن به بچه ها خیلی قشنگه.... 

اون روز که اوضاع و احوالم تو دانشگاه خوب نبود رفتم پیششون و گفتم: 

اینه مواظبت؟!چیشد پس؟ 

و همین از بی معرفتی من بس که اجازه ی زدن همچین حرفی رو به خودم دادم 

ادامش گفتنی نیس  

رفع و رجوع شدن مشکلم کمتر از ۱۰ دقیقه 

خدایا بهمون معرفت و لیاقت با تو بودن و فهمیدن رو بده...  

پ.ن:دلم خیلی برا نیلو تنگ شده... 

تنها کسی که دوهفته ای هست حتی صداشو نشنیدم 

فقط نامه هاش میرسه به دستم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.site01.10r.ir

1565152212آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

عبد کوی عشق شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

بد نیست به ما هم سری بزنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد