بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

اندر مزایای ...

فردا برام گودبای پارتی گرفتن فوامیل!

کلا آدم مهمی بودم من خبر نداشتم

نظرات 3 + ارسال نظر
site02 جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.site02.z2z.ir

6160603206278آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

خفه کردی مارو بابا

معصومه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام ب مینای گلم
عزیز دلم خیلی خوشحالم ک داری ب دانشگاه میری واز ته دلم میگم رسیدن ب بالاترین مرتبه تو زندگیت یکی از ارزوهامه اما اینکه چند وقت ب چند وقت قراره ک ببینمت خدا میدونه و از این بابت خیلی ناراحتم اولش ب خدا گله کردم اما بعدش ازش معذرت خاستم چون خودم ازش خاسته بودم ک هرچی صلاحت بشه حتما این جدایی ی حکمتی داره هرچند از رفتنت ناراحتم و دلم گرفته ولی برات ارزوی بهترینارو دارم
هیچ وقت فراموشت نمیکنم حتی اگه ازم دور باشی خیلی خیلی دوست دارم اینو خودتم میدونی
گریه


اینجوری میگین دلم میگیره
بابا من که 5شنبه جمعه ها هستم...
تااازه توهم که تا بهمن تابستونت تمدید شده میتونی بیای ملاقاتم
منم دلم گرمه همون خداس که بهترینارو برامون خواسته
گردنبندتم که هسبخوامم ازیادم نمیری

farhadtak شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://farhadtak.blogsky.com

سلام من فرهادم اگه دوست داشتی یه سربه مابزن چون نظرهمسنو سالام خیلی برام مهمه
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد