بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خدااااااااااااااااااا چی بگم من آخه؟!

                          

خداااااااااااااااااااااااااااااا از ته ته ته ته ته ته دلم شکرت....

وااااااااااااااای

بلخره تصمیم گیری تموم شد

بلخره ما دانشجو شدیم

بلخره راحت شدیم.....آیا؟!

و اول ازهمه ازخدا میخوام که به همه ی بچه هایی که قراره ازنو شروع کنن نیرو و توان بده تا سال بعد بدرخشن

و نتایج بچه ها

لیلا:حقوق تهران بارتبه 55

معصومه :الهیات علامه بارتبه 4000

نیلوفر :مشاوره تربیت معلم کرج بارتبه 2400

شبنم:مهندسی مواد شریف بارتبه ی 291

هانیه :ژئومورفولوژی تهران بارتبه 1500

ومن:رسیدن به آرزوم تو یکی از بهترین دانشگاهای ممکن البته تربیت دبیر ادبیاتم قبولیدما

شاید باور نکنین ولی دعا دعا میکردم تهران و علامه و اینا قبول نشموالا

دراین حد عاشق دانشگامون شدم

نصفه شبی این همه خانوادرو خودم به شخصه زابه راه کردم(!)

و از همه بیشتر معصومه خوشحالم کرد

      مبارکه عزیزم


عکس العمل لیلا پشت تلفن خیلی باحال بود طفلی لکنت گرفته بودمیگف مینا با احساسات من بازی نکن

هانیه هم که جیغش گوشمو کرکردبعدشم خانوادتا زنگیدن تشکر کردن

میگف قربون دستت که اینقدر خوبه

عجب آدم باحالی تلقی شدم من امشب


وااااای سرم داره میترکه به خدا

اگربار گران بودیم رفتیم      اگرنامهربان بودیم رفتیم


راستی:



نظرات 6 + ارسال نظر
معصومه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

عزیزم از خوشحالی نمیدونم چی بگم فقط خدارو شکر میکنم و ازتو خیلی ممنونم که تو این راه بهم کمک کردی بازم ازت ممنونم ایشالا همه دوستامون موفق بشن
برای تو بهترینهارو ارزو دارم و برای رسیدن ب ارزوهات برات همیشه دعا میکنم
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم گلم

دختر تو هنوز نخوابیده بودی؟!
هرچند من خودمم نخوابیدم
وووواااااااااااااااااااااای دارم پرواز میکنماااااااااا
یووووهووووووووو

عبد کوی عشق چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

مبارکه
هورااااااااااااااااااااااااااااا






فدای تو ممنون
ایشالا جبران کنم

عبد کوی عشق چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

دیگه واقعا خداحافظ
حلال کنید
یاعلی

نگاااااااااااااااااار
تند نرو توروخدا

تینا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://darone-man.blogsky.com

سلام عزیزم
بابتِ خودتو دوستات تبریک میگم
ولی متاسفانه این پُستتو که خوندم دیدم ممکنه بعدها هویتم واست فاش بشه چون دانشگاهایی که اسم بُردی . . .
رمزو . . .
حق بده بهم بترسم
یکی از کسایی که وبمو میخوند با یکی از دوستام آشنا درومد و رف گذاشت کفِ دستشو . . .

وا
رییس جمهور نشدی خوبه حالا
راحت باش به خودت فشار نیار

تینا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

اصن به هیچکی نمیدم رمزو
که کسی هم ناراحت نشه :)

ناراحت؟!
کنجکاوی بود فقط

لیلا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

خدابگم چی کارت نکنه...اگه اون شب خبرم نمیکردی تا صبح سکته میزدم ولی حالا نشستی به من سال اولی میخندی...اشکال نداره من که لیلا باشم تو دنیا به دوستی با این مینا خانوم افتخار میکنم


خوش اومدی خانم وکیل
خنده داریم دیگه
کلن هممون
راستی جلد خریدی واسه کتابات؟؟؟
من که بیشتر تر افتخارمیکنم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد