بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

باب طبع من

شیطان درون من میگفت:

برای رشد و پیشرفت تلاش نکن. مقاومت مردم مثل مقامت هوا میماند، تا ایستاده باشی وجود ندارد، اما هر چه سرعتت بیشتر شود، آنها هم بیشتر مقاومت میکنند و آزارت میدهند.

فرشته درونم پاسخ میداد:

مثل بهمن باش. راه بیفت و شتاب بگیر. آنها کنار میروند و راه را برایت باز میکنند…


از وب آقای محمدرضا

نظرات 3 + ارسال نظر
عبد کوی عشق یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

مبارکه

مرسیییی

علی ابن علی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

ســــــــلام
ممنون به بنده سرزدین...
وب نو هم مبارک...
رتبه تونم که عالی شده
موفق باشید
التماس دعا

معصومه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

خیلی وبت قشنگه شده
خیلی دوس دارم دوباره مث قبل حرفاتو بنویسی

خودمم خیلی دلم برا اون وقتا تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد