بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

کنکور نبودی ببینی...!

قبلا دفترخاطراتمو جلو جلو ورق میزدم حالا برگشتم عقب عقب حسرت میخورم

کاش الان هفته ی پیش بود...

راحت خواب بودم

یا اینکه یه ماه پیش بود

آره دوس دارم برگرده با همه ی اعصاب خوردیاش...

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

کتک میخوای مینا ؟؟؟؟؟

من تازه می گم آخیش راحت شدم
حالا تو میگی برگردهههههه

والا راس میگم دلم برای فلسفه.. دینی.. استاد کریمی.. سی دی های گزینه دو.. تست زدن ..استاد کریمی.. محمدنیا.. سلیمی و غیره.......! تنگ شده

نونوچه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com/

مینا جونم وقتی راه میری افل راست ... بعد هم چپت رو نگاه کن... وقتی دیدی کسی نمیاد اون وقت راه برو!!!
قطعا خوردی به مانع و یا چیزی که سرت گیج بیلی میره داری هزیون میگی!!!

هریان اختلال زبانی و توهم اختلال فکریست....!
یه کلام از روانشناس شکست خورده
راس میگم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد