بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

متشکرم مامان

 بعد ناراحتی از خراب کردن آزمون کارناممو که دیدم با ذوق: 

مامان روانشناسی بالینی سمنان 

مامان:متاسفم نمیشه!
من:  

بعد رفتم انتخاب رشته مجازی کردم 

مامااااااااااااااااااااااااااان!بالینی بهشتی بالینی تهران بالینی علامه بالینی الزهرا بالینی شاهد 

مامان:خب که چی؟ 

من: 

ذوقت منو کشته تشویق کن خب افسرده شدم!!!

شب ساعت یازده و نیم

بعد کلی خودخوری 

یواشکی تو گوش مامان:اگه میشه پاشیم بریم به خدا زندگی دارم اما یه جور پاشو گردن من نیفته باز گیر بدن که بچه درس خون کلاس نذار ...

مامان بعد چند دقیقه:خب دیگه دستتون درد نکنه مینا کار داره میگه پاشیم بریم!!!!!!!!!! 

 

 پ.ن:خسته شدم بس که تیکه شنیدم تیکه هایی که میشه گف آش نخورده و دهن سوختس!  

پ.ن:حالا اینا که همش آزمایشیه اما اگه قبول نشم دق میکنم بدون شکوچشمم آب نمیخوره بخوام قبول شم

پ.ن:چرا امروز مامانم همچی شده ؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
شاهین شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ق.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
رشته روانشناسی بالینی شهید بهشتی
موفق باشید

وای
سلام
وبلاگ من بیا های عزیز معرفی میکنم
آقا شاهین از وب نویسای فعال که از اولین روزای تولد این جا همراهی کردن بنده رو ....
شما نیز

مهدی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
سمنان!!! آزادشو که حرفشم نزن!
موفق باشی.

چرا؟
نه خب دولتی بود

مهدی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
نه من تهران زندگی می کنم، زیاد این شهر و اون شهر میرم!!!! سمنان هم رفتم...
دانشکده روانشناسی توی خود مجموعه دانشگاه نیست توی مهدی شهر هستش ... جای خوش آب و هواییه! بر عکس خود سمنان!
این سایت دانشگاه سمنان: http://semnan.ac.ir/
اینم دانشکده ش:http://semnan.ac.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=284

یه چیزی هستش که اضافه می کنم: دانشگاه سمنان به روزانه های کارشناسیش چهار ترم (سال اول و سال آخر) بیشتر خوابگاه نمیده ... مجبورید خونه یا پانسیون بگیرید که پولش زیاد میشه! ... که احتمالا مادرتون نمیزاره برید!!! ...
مردم شهر آدمای ساکت و مذهبی هستن!

دانشگاه فردوسی رو هم میدونم، خوبه (اونجا درس خوندم کارشناسیمو!)
um.ac.ir
چهار سال هم خوابگاه میده ...

امیدوارم تهران یا الزهرا قبول شید!
ممنون که بهم سر زدید... سوال دیگه ای بود در خدمتم!
یا علی

اااااااااااااااا
تا حالا اینهمه اطلاعات یه جا ندیده بودم
مرسی واقعا
با این وجود ما جایی قبول نمیشیم
البته بالینی
هرچند زیادی هم امیدوارم و همین خراب میکنه کارو
درهر حال خیلی مرسی

من و تو شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

من مطمئنم روانشناسی بالینی تو تهران قبول میشی مامانتم اون موفع ذوفش رو نشون میده

امیدوارم
بابا مامانم اونقدرام بی ذوق نیستا....
منظورش این بود که آزمایشیه اینا دل نبند!

خوده خودم شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ


مگه وظیفه ی مامانا ذوق نشون دادنه؟!!

وظیفشون یه چیزای خیلی خیلی مهمتره این روزا...


چی بگم؟ولی خب ذوقرو نشون هم میده ها....!
فقط هی میگه لت و پار میشی بالینی به دردت نمیخوره
مخالفه خب

معصومه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.masome.com

سلام مینا جان خوبی؟دلم برات تنگ شده!
عزیزم روانشناسی بالینی تهران مطمئنم قبول میشی

امیدوارم ...
تو هم قراره هرجا من قبول شدم قبول شی دیگه...
یادت نرفته که؟

محمدرضا محمدرضا محمدرضا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
من اول اسممو نوشتم باز نگید طبق معمول اسمت یادت رفت.از نظر لطف زیبای شما در وبلاگ خوده خودم هم ممنونم.
من چی کار کنم گاهی(اکثر)اوقات یادم میره اسممو بنویسم.هان؟شما هم به جای روحیه دادن می زنید آدمو تخریب می کنید؟بعدش میگن چرا معتادشدی؟چرا قاتل شدی؟چرا خودکشی کردی؟خوب از همین جا شروع میشه دیگه.
حالامی رسیم به اصل مطلب و اینکه به من چه که کجا قبول میشی؟
اصلا به توچه که کجا قبول میشی؟
اصلا به بقیه چه که کجا قبول می شی؟
ان شاءالله با کمک خدایه رشته خوب ویه دانشگاه خوب قبول می شی و مثل یه دانشجوی خوب شروع می کنی به تحصیل و صاحب کمالات بیشتر میشی و از خدا به خاطر لطفی که درحقت کرده بیشتر از قبل ممنون میشی.اون موقع است که دیگه مامان عزیزت بیشتر از قبل به داشتن شما افتخار می کنه و خوشحال میشه.

هه!
عصبانی ای ها!
چرا میزنی خب راس گفتم

آفرین اسمتو نوشتی حالا شد
بعدشم مامان بنده خدای ما کلا همین یه روز اینجوری بودا...!

ان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://ansherly.wordpress.com

هیجچوقت قبول نمیشی
هیچ رشته ای قبول نخواهی شد

من موندم تو که سایتت فیلتره چی میگی این وسط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد