بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

له یا علیه!؟

چخوف نویسنده ی روسی میگه: 

نقادان مثه خرمگس هایی ان که رو پیکر اسب میشینن و اون رو نیش میزنن و از شخم زدن زمین باز میدارند.... 

حالا جدای خشن بودن و بی ادبیش یکی به من بگه  

مگه مگس نیش میزنه؟ 

اگه نقاد خرمگسه تو اسبی (تشبیه کرده دیگه ...؟!)خب پس: 

نوشته هاتم شخم زدنه زمینه! 

حالا تو کیو کوبیدی آقای چخوف؟! 

 

پ.ن:متن برگرفته از کتاب نقد ادبی و قافیه عروض  

و متوجه باشید که بنده چقدر ریزبین و نکته سنج میباشم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
نونوچه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

مینا خانمی وقتی داری واس کنکور درس می خوونی با صدای بلند نخوون حواس ممممممم پرت میشه!!!

این جمله تو کنکور نمیاد!!! بعدی....

اااا تا اونجا اومد؟
اینکه چیزی نیس صدامم ضبط میکنم یه وخ هدر نره!!!!
واسه همینه بعد 5دقه خوندن انرژیم ته میکشه...

خسته شدم به خدا

نونوچه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

من عاشق خرمگسممممممممممممم!!!

میخرم برات
البته بذار بابام اون پرنده ای رو که صدساله قولشو داده بخره بعدا...

خوده خودم دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com


نوشته ها زمین میشه
نوشتنه شخم زدنه!!
با دقت درس میخونه آدم!!

نه نه نه
اون درصورتیه که بخوای رو متن کار کنی مثلا تصحیح(شخم زدن)
نه؟

خوده خودم سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ


باشه پس روش بحثه سالم کنیم حداقل حرف داشته باشیم!!

فاطمه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

این کتابرو یامه....

یادمه یه معلم داشتیم انقدی باحال بود...
البته خاطرشو نمیشه اینجا گف...بالای 18 ساله...ایشالله یه دفه حضوری میگم بهت

الان اینو که خوندم یاده اون افتادم...

حالا ربطش به چخوفم خودت بیاب...

نکته سنجید دیگه مینا بانو

واقعا؟!
چه جالب
اما معلم ما....
هرچن من از ترم دوم به بعد نبودم سرکلاسش واسه همین نفهمیدم نقدو خوب درس میده یا مثه عروض....
بله دیگه
نکته سنجی از خودتونه

محمدرضا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

و علیکم السلام
چطوری؟!!
میبینم که واسه اولین بار با اسم خودت واسم نظر دادی؟!!
چه خبر؟!!
الان این پستت که خیلی سنگسنه و من کلا چخوف رو بیخیال میشم
اما در مورد نظر سنجیت فقط میتونم بگم اول از همه ببین نظر خودت چیه!!!بعدشم چی کار به جو جامعه داری تو؟!در رده سوممن دکتر اولی رو بیشتر میپسندم تا دومی!!!!

محمدرضا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

چرا نظر دومی من ثبی نشد؟!!!
اون بالا سنگسنه= سنگینه
در ادامه هم باید بگم که نظرسنجیت اشکال داره چون ما نه موضوع رو میدونیم نه جواب های دکترها رو!!!
در ضمن یه اشتباه دیگمو هم جبران کنم و اونم اینکه اگر نظر دکتر دومی به الهیات و خدا و دین برگرده یقینا حق با اونه!!

چیشد بلخره
مگه اون یکی کافره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد