بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

بازگشت دختری به خانه

عنوان رو بچسب!
بلخره من برگشتم اونم چه برگشتنی 

به زور... 

والا !همشم تقصیر مدرسس!شاکی شدن انگار ناجور 

منم که هرچی فکر کردم آخرین باری رو که مدرسه رفتم یادم نیومد گفتم برم که لاقل نترکن معلما از دلتنگیم!!!! 

 

اما واقعا خوب بود و خدارو شکر خوش گذشت... 

و طبق معمول نتایج خوبی هم داشت که تو ادامه مطلب مینویسم... 

 

آدم دو روز خونه نباشه چقد اتفاقا میفته ها.... 

همه چی عوض شده...! 

راجبه درس هم که کلا عذاب وجدانو تو خودم کشتم(البته به سختی)که دارم میرم تفریح نه درس... 

واسه همین هر وقت لای کتابمو باز میکردم گرد گیری کنم حس مفید بودن بهم دس میداد نه عقب افتادن...! 

تازشمدوس داشتیم اونجارو       آخه خیلی چسبید        هرچی بگم کم بید 

شعر سروندم دیدی؟!! 

خب دیگه چی؟!!  

واای راستی یه غذا یاد گرفتم به اسم گاوی 

دستور پخت و اسمش ماله سیناس(پسرخاله ی 5سالم)امه بدجور خوشمزس

آها مرسی که اومدین اینجا متروکه نموندا کلی ذوق کردم! 

 

پ.ن:دلم واسه شبای اتاقم تنگ شده بود! 

نتایج حاصله: 

وقتی برا یه مدت با آدما زندگی کنی تازه میفهمی چقدر نگاهت متفاوت باید باشه... 

من که فهمیدم چقدر سینا رو بیشتر از همیشه دوس دارم 

 

به توانایی های خودت پی میبری ینی یه جور جنم سنجی!!! 

 

به ریاضی علاقمند میشی!آخه اونجا یه ریزه با عموم ریاضی کارکردم! 

  

میفهمی دلت چقدر واسه هرکس جا داره ....به میزان تنگ شدنش! 

 

میفهمی زندگی تو آپارتمان با همسایه های فضول چقدر عصاب خورد کنه!!! 

یکی نیس بهش بگه به تو چه من کیم و چیکارم و از کجا اومدم و .... 

 

یه عالمه چیز خوب خوب دیگه....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام.
خیلی خوشحالم که برگشتی.
اما جدی جایی رفته بودی؟
کی رفتی؟
کی برگشتی؟
اونجایی که رفتی توی فرهنگنامه شون جلوی واژه سوغاتی چی نوشته بودن؟!!
هان؟
به حر هال خوش عومدی.درست نوشتم نه؟

ای بابا باز اسم ننوشتی
فک کنم باید یه آلزایمر سنج میوردم واست نه؟
راستی به جای سوغاتی میتونم بهت دیکته یاد بدم

Anahita شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://daisy.blogsky.com

بگو مام درست کنیم از این ((گاویا))خوب

اهکی اهکی...
اییییم یه نموره که فک میکنم میبینم خب عب نداره
میگم واستون...
اولش باید هرچی به هم ربط نداره رو بخرید
مثلا گوشت چرخ کرده پنیر پیتزا خمیر پیتزا سس تند قارچ و الخ...
تهیه نمودید ادامه میدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد