بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خاصیت...

تمام امروز رو تنها بودم ... 

عید دیدنی نرفتم به هوای درس... 

موندم خونه به هوای درس با فکر اینکه الان خیلیا زدن جلو... 

 

نه بابا ما اهلش نیستیم... 

نمیفهمم اصلن نمیتونم تنها طاقت بیارم... 

حتی برای چیزای مهم... 

 

تنوع لازم داشت دلم ...تنهایی هم نمیشد ...با شعر و تلویزیون و  چه و چه هم نمیشد... 

 

دلم میخواس آدم ببینم...! 

 یهو به سرم زد بشم مثه همه کنکوریا وب تعطیل گوشی خاموش و ... 

دیدم نه بابا خل میشم 

اینجا مثه خونم میمونه ۴سالی هس ساختمش هروقت تنوع میخوام کلید میندازم میام تو همه چی هست ...  

شرط لازم برای تنوع اما کافی نه...

گرمای خونه یه چیز دیگس با همه ی سرو صداهاش...

خلاصه... 

جای هیچ چیز و هیچ کسو هیچ چیز و هیچ کس دیگه نمیگیره... 

 

پ.ن:درسته کشک بادمجون خوشمزس از همه چی بیشتر تر دوس دارم ولی خب دلیل بر تنبلی نمیشه ...باس یه چیز دیگه طبخیده شود!وگر نه این میشود که شد...! 

 

پ.ن:نتیجه اخلاقی ----> همه چی که درس نیس آدم باس وقت بزاره یه کم متنوع غذا بپخه!

نظرات 4 + ارسال نظر
عبد کوی عشق شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

سلام نمیکنم چون خیلی عصبانیم
حالا دو ساعت درس نمیخوندی چی میشد؟؟؟
فوقش رتبه ی 1 میشد 2
یا نه رتبه ی یک رقمی میشد دو رقمی
به جایی که بر نمیخورد!!!میخورد؟؟؟؟
خلاصه فکر کن ببین آخرش چی میمونه برات هرچی موند همون رو انجام بده!!!
یاعلی

.......

معلومه کیَم دیگه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

گاهی وقتا همین ۲ساعتا مرز خوشبختی و بدبختیه


هی ما تلاش میکنیم شما همه چیو فدای درس کنی
اونوقت دوستان نمیذارن
اینجوریشو دیگه ندیده بودم...

دشمنِ دانا به از نادانِ دوست
دشمنِ دانا بلندت میکند
بر زمینت میزند نادانِ دوست

گاهی طرف حواسش نیس ، میخواد خوبی کنه ولی....

نونوچه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

اوووووووووووووووووووف!!! اصن تو عید درس خووندن مخ آدممممممممممممم رو تیلت میکنه!!!

نه خیلی باهاله ها

علمدار شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

محیام...بهم سر بزن...نظر بده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد