بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

پست اختصاصی

آخرین غروب سال ۹۰ 

سالی که نمیشه شمرد غروباییشو که با هم بودیم..... 

 

الان از احساس لبریزم نمیشه بگم بگم هم کسی نمیفهمه ...

اصلا کسی چه میفهمه حسه من و تورو...  

قسم به صدای لرزون پشت تلفنت که خواستی نفهمم اشکتو ...قسم به آخرین تماس امسال ... 

تویی همون که هم من میدونم هم تو ... 

 

به یاد همه ی غروبای قشنگ این سال.... 

این اشکام تقدیم تو... 

 

 

خدایا برام نگهش دار 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام خواهرِ عزیز...
فقط اومدم تبریک بگم.
امیدوارم امسال بهتری خبرِ عمرتون رو بشنوید.
ایشالا روانشناسی
ایشالا دانشگاه تهران..

امیدوارم تو این سال کسایی که اذیتتون کردن رو ببخشید

سلام
ممنون
سال نو شما هم مبارک

عبد کوی عشق سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عیدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

سلااااام
عید تو هم مباااااااااااارک

محمدرضا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

چه خون و خون ریزی بپا کردی!!!بیچاره گوسفنده!

بله دیگه
هرچن کلا مخالف خشونتیم!!!

محمدرضا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام دکتر حرف گوش کن
ایول چه سریع ۲تا آپ کردی!!!خوب که نرفتی...
سال نو مبارک.
آرزوی ما هم اینه که خدا واست نگهش دره.سالی پر از شادی باشه واست.


واسه اینکه مونده بودم حسه فوق العاده خوب و پاکمو کجا بروز بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد