بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

دوران طلایییه گندیده!

نمیدونم چرا امسال اصن حس نویی ندارم....  

ینی انگار نه انگار داره سال جدید میشه...! 

 

حسمو دوس ندارم ولی! 

 

شاید به خاطر این جو مزخرفه  

 

دوران طلایی نوروز 

(با مدل دهن کجی بخونیدش!)  

 

حالا چه گلی قراره به سرم بزنم خدا میدونه...   

تنها اتفاقی که میتونه بیفته اینه که یه عده ی کثیری که الان از من عقب ترن میفتن جلو و من هنوز سر جامم .... 

فعلن که یه ماهه مدرسه رو تعطیل کردم دارم در و دیوارو نگا میکنم هی میگم چرا عید نمیشه استفاده کنم... 

 

نه من فقط دوس دارم یکی پیدا شه بزنه پس کلم بگه ..... 

هیچی بابا... 

 کلا تعطیلم...نه در بستس نه هواسرده اگه در بستس ینی تعطیله....!کسی فهمید؟! 

 

خلاصه کلام که کی میشه این چار ماهم تموم شه که زندگی واس ما نذاشته 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://daily-of-me.blogsky.com/

سلام مینا خانمی
واووووو کنکوری امسال؟
به سلامتی ایشا..
منم میخوام امسال دوباره کنکور بدم ولی هیچی از کتابای پیشو دبیرستان یادم نی! مخصوصا عربی
امیدوارم موفق باشی ..
بخون بخون بلکه خوندنت رو منم تاثیر بزاره منم بخونم
الان تشویق شدی بخونی؟ :-"

ااااا
عربی!!!
جدیدنا دوباره عاشقش شدم....ینی بودما یه مدت عقب افتادم باز جبران شد!

مشخصه چقد میخونم نه؟
یه ریز اینجا پلاسم

محمدرضا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.یه سر بیا پیشکلبه سبز آسمانی شاید کاری داشته باشی.
اومدی؟
پاشو بیا دیگه!
میشه لطف کنید به جای تراوشات ذهنی منفی و در ودیوار نگاه کردن یه کم هم ارادتون رو قوی کنید و با جدیت دبیشتر بخونید؟
بابا بچه های مردم مگه چیشون از شما بیشتره هان؟
الان اینارو چرا خوندی گفتم پاشو بیا!!!

اولن سلام

دومن به عرضتان حالا یا خدمتتان برسانیم که الان نصیحت فرمودید؟؟؟؟

ما خودمان کسی هستیم خیر سرمان!!!!
هرچند همین حرفمان ینی کسی نیستیم....!
خلاصش که خوبه خدافظی کردم واسه درسخوندن دیگه نمیام مثلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد