بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خوابم نمیاد خب...

خب معلومه این وقته بامداد(!)آدم فلسفه نباید بخونه.... 

                                                                     معلوم نیس....!؟ 

 

اینا دیگه چشام درومده از حدقه(!).... 

موهام شده عینهو انیشتنگ(!) ...

کتاب پرتاب شده ته اتاق و خورده به استکان چای در نتیجه کتب(!)تست چایی اندود(!)شدند.... 

 

خب تقصیر من چیه صد دفه یه جملرو خوندم نفهمیدم اعصابم خورد شد....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

خب مجبوری ساعت 2 بامداد کتاب بخونی تازه بعدش هم بیای نت .
باز جای شکرش باقیه که خسارت جانی نداشته این کارت
مگه کله سحر نمیشه درس خون؟
همه دانشمندان جهان مثل منشب ها استراحت می کنن روزها تلاش

نه کلا جغدم....
یا شایدم قلندر

محمدرضا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

هول شدم یه موقع لنگه کفشی نثار بنده کنی برای همین یادم رفت اسممو بنویسم

اونقدرام قاطی نیستما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد