بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

از امروز...

بلخره از شره این بخیه ها راحت شدم....!
الهی شکر... 

 

جاتون خالی به هوای دکتر مدرسه پیچید و منم که انقلاب خونم کم شده بود یه دلی از عزا درآوردم.... 

 

میگما انقلابم انقلابای قدیم! 

(برداشت منحرف نشه انقلاب از نوعه میدان مد نظر بید)  

لاقل ۴ تا دونه کتاب جدید تابلوی جدید یا حتی فست فود خلوت داشت.....!

 

خلاصه به قولش یه حماسه ی دیگر آفریدیم امروز.... 

خوش گذشت... 

 

پ.ن: 

قرار بود از عضو جدید بگم...  

تازگیا یه نکته ی جدیدو واقعا عالی رو بهم گوشزد کرد.... 

منتهی کارتم داره ته میکشه تو آپ بعدی میگم....

نظرات 7 + ارسال نظر
نونوچه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

سک سک مینا جونمممممممممممممممممممم!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااااای بخیه؟! اوف!!! درد داره!!!
گناهکی!!!!
انقلاب مد؟! همی تازگی داشت دخی!!! نشنیده بودم!!!

مد با ضمه نه....
با فتحه بخون رو "د" هم تشدید بذار با کسره وصلش کن به نظر....
!!!
یعنی مورد نظر....
البته اونجوریم باهاله ها...
آخه میدونی نیس ادبیات خوندم کلا نوشته هام آرایه زیاد داره مثه ایهام این....

نونوچه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!
افل شدمممممممممممم همی آیا!!!

آری!

محمدرضا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.نونوچه جونی همیشه افله.
من که نفهمیدم چی گفتی .ولی خدا روشکر که احتمالا قبلا زخمی بودی ولی الان بخیه هاتو کشیدی و خوب شدی.
درضمن ان شاءالله همیشه خوش بگذره.

وااااا
خب اگه پستای قبلو میخوندی میفهمیدی!
دندان عقل بود که سه تایش از بیخ و بن کنده شد زیرا غاصب بودند و به بقیه فشار می آوردند...
این شد که ما تا اطلاع ثانوی یک چارم عقل را دارا میباشیم

(نمود بارز بی عقلی)---->دندانها به محض یادگار نزدمانند...

خوده خودم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

والللللا!

میگم چرا شکلکای اینجا نصفس؟!
حق مطلبو اهدا نمیکنن

اون خون بود که اهدا میکردنا....
بدشم خیلیم نصفه نیس

خوده خودم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

اخ
یادم میره همش اینو به روی مردم بیارم!!
سوتم نداره که!
اینم شد قالب؟

چشه مگه بچم؟؟؟
خیلی سراغ داری آدرس بده به جا ای حرفا

شبنم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


همچنان منتظریم

خوده خودم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

من که این همه بهت نشون دادم!
بشکنه این نته زغالی که سرعت که نداره هیچ نمکم نداره!!!

هه
دیدم خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد