بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

دروس عبرت....(شاید تو کنکور اومد:) )

نظر به اینکه کلا درد و بلا خوبه واسه آدم گفتم انگار من باید یه چیزایی یاد میگرفتم ... 

یادم گرفتما مثلا: 

 

میفهمی چقدر صبحونه با نون سنگگ داغ می چسبه پس وقتی میتونی بخوری غر نزن که یه روز میخوام تا لنگ ظهر بخوابم ولم کن.... 

 

میفهمی چقدر پلو مرغ خوشمزس چون فقط میتونی بوش کنی اگرم خیلی ریسکت بالا باشه بعد یه ساعت یک چارم بشقاب رو خوردی و بعدشم اون بخیه هس که ..... 

 

می فهمی چقدر آب خنک رو یهویی سر کشیدن میچسبه 

 

میفهمی چقدر حرف زدن مفیده..... 

 

میفهمی چقدر خنده خوبه 

 

میفهمی چقدر دلت ازون کاکائوها میخواد 

 

میفهمی حتی کمپوتم باید وختی بخوری که سالمی 

 

و شصت و بیست تا میفهمیه دیگه 

 

آهه می فهمی درس خوندن چقدر میتونسته راحت باشه چون اینجوری کلت سنگینی نمیکرد با دو دقه نشستن.... 

 

خیلی بهتر تر شده ها...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام.خیلی ممنون که تشریف فرما شدید به سبز آسمانی من.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
این پستتون جالب بود

سبز آسمونی شما؟!
اسمش آشناس اما پس کو آدرستون؟!!
اسم شریفتون؟!!

بابا اینقدم جالب نبود که شما یادت بره اس بنویسیا...

درهر حال مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد