بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

جم کن خودتو...

خب! 

به سلامتی این ماه رو که قرار بود جبران کنم بابت سفرعید خودم با دسته خودم خراب کردم جوری که تا الان که داره نیمه ماه میشه فقط خوابیدم... 

خوردم و خوابیدم نه چون دراصل چیزی نمیتونم بخورم... 

بگذریم... 

این وضع که حالا حالا ها ادامه داره انگار و اصلا هم به فکر بهبود نبید....  

و نظر به تیتر این پست بنده باید یه کم بجمم!!!

 

فقط این وسط بنده عقب زدم !!!! 

 

شروع میکنیم از اول.... 

اگه دقت کرده باشید من کلا دارم از اول شورو میکنم هردفه.... 

 

 

پ.ن: 

سلامتی اونی که دلتو شکسته اما نمیدونه... 

چیزی که شکسته تصور زیبایی بوده که از خودش ساخته.....! 

 

پ.ن: 

تلفن:کلاس نیومدین؟! 

من:به نظرتون اومدم؟! 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام
نمیخوام کسی ازم ناراحت باشه
امیدوارم منظورتون من نباشم
ولی اگه منظورتون منم ، لطف کنید ببخشید.

سلام
؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد