بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

این جوریاس

مثه... 

 قایق خسته تو دریا   

مثه...  

تیک تیک خسته ی ساعت 

مثه... 

 

قصه ی تلخ صداقت 

 

مثه... 

 

لحظه ی بارون و پاییز 

 

مثه.... 

 

خیلی چیزا میشه فراموش کرد و ... 

                                               گذشت... 

 

اما... 

 

هیچ وقت خاطراتو دور نریزید 

چون... 

 

یه زمانی نیاز دارین به خودتون از ته دل بخندین! 

 

میگه: 

چای مینوشم که با غفلت فراموشت کنم 

                                            چای مینوشم ولی از اشک فنجان پرشده ست 

 

سه سال بعد: 

این جمله رو واسه چی نوشته بودم؟! 

 

 

پ.ن: 

قرار نبود اون آهنگو  کامل بنویسما جمله های قشنگشو نوشتم 

(ینی:خودتی گند زد به آهنگ!)  ----------->(گند زد:صفت فاعلی مرکب مرخم) 

 

 

انقد باحال بود اسممو تو گوگل سرچ کردم انشای سوم راهنماییم رو دیدم! 

آخه اون سال برنده شده بودم انشامم تو مجله چاپ شده بود..... 

خرکیفیدیم...معروفم شدیم دیگه... 

البته خیلی هم مالی نبوده... 

شاید اون موقع بوده خب!

تو این وب هم:http://mystation.mihanblog.com/post/41مطلب منو نوشته بود! 

جالبه ها... 

وجدان مینا:----------------->  مگه تو درس نداری!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.site01.euu.ir

3203206510گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.euu.ir

همین به تو رو کرده بسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد