بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تجربه

هیچ وقت ۵ دقه بیشتر خوابیدن نمی ارزه به اینکه بخوای با عجله مقنعتو اتو کنی بعد تازه بفهمی اتو آبش تموم شده و با سرعت بری سراغ پر کردنش و جیییییییییییییییییییییز 

مقنعتو بسوزونی!!!! 

 

اون وقت تو این هیری ویری که نه کتابات معلومه کجاس نه کیفت (اثرات تعطیل کردن مدرسه)بدونی یکی سر کوچه داره یخ میزنه و تو هم مقتنعه قبلیت مفقود شده!!!! 

 

خلاصه نتیجه اخلاقی: 

دوراه داری ....

یک:ژولیده بری مدرسه  

دو:شب زود بخوابی 

سه:صب زود پاشی 

چهار:با کسی قرار نذاری 

پنج:از دیر کردن ابایی نداشته باشی!! (که محاله با این معاون جان)

 

 

امروز یه مدرسه رو ریختیم به هم! 

انقده حال داد که نگو  

هرچن یه چن نفری اخراج شدن اما دلم خنک شد... دیگه وجدانم گیر داده بود ول نمیکرد!

خیلیییییییییییی بی ....! 

چی بگه آدم آخه؟! 

 

آنتن بودن خیلی حال میده ها! 

هرچن خودم حرصم از این آنتنا درمیاد چه میشه کرد دیگه؟! 

 

رف تا سه شنبه ی بعد .... 

کلا نرم سنگین تر بیده! 

 

میگم :وااای ببخشید تو روخدا 

میگه:عادت دارم! 

نظرات 1 + ارسال نظر
یونس سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://alpharocky.blogsky.com

سلام خانوم مینا..وب با حالی دارین..دست داشتین به منم سر بزنین..
موفق باشید..

دست داشتم؟؟؟؟

دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد